רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 26 במאי 2022

מבזקים

 

🔔 יקי אדמקר: סיעות האופוזיציה תכננו להוציא הודעת תמיכה משותפת בחוק של סמוטריץ׳ נגד החזרת גופות מחבלים. המהלך נבלם בגלל התנגדות של גפני שטען כי יש לו ״בעיות עם זה בתוך הסיעה״. הייתי אומר שזה יותר בעיות פרגון לסמוטריץ׳. 

🔔 עמית סגל בכנס השמרנות 2022 בירושלים: ״הימין בהחלט יכול לחזור לשלטון בלי ימינה ותקווה חדשה. אבל הוא לעולם לא יוכל לחזור לשלטון בלי בוחרי ימינה ותקווה חדשה. מה מעניין את הבוחרים האלה? זו ה-שאלה של העשור הקרוב בחברה הישראלית״.

🔔 ‏ח״כ איתמר בן אביר הגיש תביעה כספית של מאתיים אלף שקל נגד משטרת ישראל לאחר שבצעדת הדגלים לפני מספר חודשים בירושלים מנעה המשטרה מבן גביר לעבור לכיון שער שכם בעקבות החלטת הדרג המדיני.

🔔 שופט ביהמ"ש המחוזי בדימוס עו"ד משה גלעד על ההתפתחויות במשפט נתניהו ב 103fm: "השופטים מרגישים שנוצר חלל ראייתי, כנראה שהם מרגישים שהספק הוא בולט ושיהיה להם קשה להכריע - תיק 4000 קיבל מכה מאוד משמעותית".

🔔 עוד משופט ביהמ"ש בדימוס עו"ד משה גלעד ב 103fm: "תיק 4000 מתקרב לשלב בו יגידו השופטים 'יש לנו ספק', וזה מספיק. אם הפרקליטות מבקשת לתקן כתב אישום של רה"מ לשעבר זה מוכיח שבנקודה הזו מצבה חלש. גם אם יתקנו אותו, דומה הדבר לתיקון כד חרס שנשבר - הסדקים נשארים"

🔔 ׳ישראל היום׳: בירושלים מתגוררים כיום 1.373.000 איש, החרדים הם 28% מהאוכלוסיה - 257.000 איש והדתיים בערך 23%. מחצית מילדי ירושלים חיים מתחת לקו העוני.

🔔 ‏פרסום מעניין: בשבוע שעבר ביקר ראש הממשלה נפתלי בנט בימ״מ אחרי מותו של חברם רנ״ג נעם רז ז״ל. הביקור לא פורסם. הוא שוחח עם הלוחמים ושמע ביקורת על אופן הפעילות כולל דרישה לסיוע אווירי (יוסי יהושוע ).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.