רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 26 במאי 2022

מבזקים

 

🔔 ח״כ מוסי רז לארי המניק ומנדי ריזל בקול ברמה: "אני מתנגד לתכנון של ליברמן לקיצוצים בתקציבים למגזר החרדי. אפעל בכדי שזה לא יקרה. אני מאמין שזה לא יצליח. סיכוי טוב מאוד שלפיד יגיע לראשות הממשלה".

🔔 הקריסה במירון: ‏ברוב של 7 מתנגדים מול 6 תומכים: נדחתה הצעתו של ח"כ מאיר פרוש להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לבדיקת קריסת הילולת מירון ‎

🔔 עמית סגל: ליברמן חוזר בו מההסכם עם ניר אורבך ומחזיר את גזירת המעונות.

🔔 אמיר אטינגר: בלשכת כהנא סיכמו עם ח"כ משה ארבל (ש"ס) כי ח"כים במפלגה החרדית יאפשרו את המינוי של כהנא לשר, ובתמורה הוא יתמוך בחוק התקשורת של ש"ס נגד רפורמת הטלפונים הכשרים של הנדל.

🔔 ח״כ משה ארבל: ״הפרסום השקרי על סיכום כל שהוא מול כהנא לא היה מעולם. החלפת בנט בכהנא כשר לשירותי דת משולה למחליף פרה בחמור ואנחנו מעולם לא נתמוך באופן מעשי בקידומו של מי שמחריב בידיו את כל שירותי הדת היהודיים בישראל ונלחם בכבוד התורה בריש גלי. נפעל ככל הנדרש להקמת ממשלה לאומית המכבדת את התורה והמסורת״

🔔 ח״כ מאי גולן ב׳ערוץ כנסת׳: ״אני בוטה מדי? גפני הראשון שמתקשר אלי אחרי כל נאום להחמיא לי, אומר שאני לוחמת וצריך ללמוד ממני. אין ספור מחמאות״.

🔔 בן כספית לח"כ אשר: "המס על המשקאות הממותקים מציל אלפי ילדים, רואים את הירידה בצריכה. במקום להגיד תודה לליברמן אתם מגדפים". ‏אשר: "אני מאוד מרוגש מזה שליברמן התעורר יום אחד והדבר היחיד שהטריד אותו זה שהחרדים קצת שמנמנים..".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.