רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 2 במאי 2022

מבזקים

 

🔔 פרויקטור מירון תא"ל במיל צביקי טסלר למימרן ב'קול חי': "כל אדם בכל גיל חייב לרכוש כרטיס  למירון מראש. גם מי שמגיע ברכב פרטי.  כרטיס הנסיעה הוא בעצם אישור השהיה בהר מירון. עוד לא פתחנו את מכירת הכרטיסים, היא תהיה מאוד מהירה. ברגע שנפרסם כל אחד יוכל להכנס לאתר, וניתן יהיה גם דרך "נדרים פלוס" - לרכוש את הכרטיס לשעה מסוימת על בסיס מקום פנוי".

🔔 פילבר בחקירה הנגדית: זה לב המחלוקת ביני לבין הפרקליטות בחקירה של הרשות לניירות ערך. לא ראיתי בדבר הזה (קשר ישיר מול החברות המפוקחות) שום דבר פלילי. הפרקליטות הסתכלה על התהליך ורצתה להפוך אותו להפרת אמונים. זה לב המחלוקת שלי עם הפרקליטות בנוגע להתנהלות שלי במשרד התקשורת (עמית סגל).

🔔 נתניהו ייפגש היום עם ח"כ גפני לשיחת תחזוק, זאת בעק' ראיונות של נציגי יהדות התורה בהם קראו להקמת ממשלה חלופית גם במחיר דחיקת נתניהו.

🔔 בכיר ביהדות התורה לחזקי ברוך: אנחנו מתנגדים לבחירות וסבורים שיש להקים ממשלה חלופית. אם מדינת ישראל תלך לבחירות מה ישתנה? גפני  יפגש היום עם נתניהו ויבהיר בצורה חד משמעית תעשה כל מה שצריך כדי להקים ממשלה חלופית, גם אם זה לבקש סליחה מאנשים שנפגעו ממך.

🔔 ברדוגו ב׳גלי ישראל׳: ״נתניהו לא יילך לעסקת טיעון. זה סופי. הוא קיבל החלטה שיילך או להרכיב ממשלה לאומית בכנסת הזאת או לפזר את הכנסת לבחירות. חשוב לו מאוד הנושא האיראני והנושא הביטחוני בכלל, לכן לא יילך לעיסקה״.

🔔 בכיר במפלגת ימינה בתגובה לדרישות רע"ם בנוגע להר הבית: "מבחינתנו רע"ם יכולה לקום וללכת, אנחנו לא נסבול איומים ודרישות לא הגיוניות להישארותם בקואליציה. מדינת ישראל היא לפני הכל. אם הם רוצים להמשיך לסייע לחברה הערבית - מצויין, אם הם רוצים מעבר - אין להם מה לחפש פה" (דפנה ליאל).

🔔 מיכאל שמש: בכנסת ביקשו לשנות נוהל פנימי שקיים זמן רב ולפיו יור הכנסת צריך לפעול להשוואה בין ח״כים מקואליציה והאופוזיציה בכל משלחת רשמית. בכנסת ביקשו לקבוע שהסמכות לבחירת הח״כים תהיה בלעדית של היו״ר בלי התוספת על הצורך לייצוג הולם של האופוזיציה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.