רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 2 במאי 2022

מבזקים

 

🔔 בסיור של חברי ועדת בטה"פ במתחם ציון הרשב"י משתתפים בן ארי, מלינובסקי, כלפון, בן גביר, טור-פז, נציגי המשטרה והפרויקטור. מלינובסקי תוהה: "איך יעברו כאן כ"כ הרבה אנשים?"

🔔 היערכות להילולה במירון: כחלק ממכירת הכרטיסים, הרוכשים יצטרכו לקנות כרטיס לשעת כניסה ספציפית בלבד, וזאת כדי לדאוג לכך שלא יהיה עומס ודחס בהר עצמו. כל אדם יוכל לרכוש בין חמישה לשישה כרטיסים בסך הכל, על מנת לנסות ולמנוע ספסרות. כך דווח בישראל היום.

🔔 ישראל היום: אנשי משרד הדתות משלימים בימים אלו את ההיערכויות האחרונות לקראת תחילת המכירה של כרטיסי הנסיעה להילולת הרשב"י במירון, תחת הכותרת "אין כניסה בלי כרטיס", בהובלת מטה ההסברה של ההילולה. כ-4,000 כרטיסים צפויים להימכר בכל שעה, כשבסך הכולל במשרד הדתות מעריכים שכ-200 אלף בני אדם יעלו על ההר בקצת יותר מ-24 שעות

🔔 עוד מישראל היום: כחלק ממכירת הכרטיסים, הרוכשים יצטרכו לקנות כרטיס לשעת כניסה ספציפית בלבד, וזאת כדי לדאוג לכך שלא יהיה עומס ודחס בהר עצמו. כל אדם יוכל לרכוש בין חמישה לשישה כרטיסים בסך הכל, על מנת לנסות ולמנוע ספסרות. אדמו"רי החסידויות השונות פועלים יחד עם גורמי האכיפה והקשר מולם הדוק, במטרה לא לגרום לאנדרלמוסיה על ההר.

🔔 חברת הכנסת מלינובסקי שסיירה בקבר הרשב"י מאשימה את החכי"ם החרדים באסון מירון: "מה שראינו במירון במשך שנים זו הזנחה פושעת של חברי כנסת מהמפלגות החרדיות ועסקנים, זה מה שהוביל לאסון הנורא"

🔔 פרויקטור מירון חשף כי חסרים 6 מיליון שקלים להשלמת הפעולות בהר. טסלר: "ברגע שייגמר לנו הכסף נעצור את העבודות וכל מה שלא הספקנו מבחינת בטיחות ייסגר ויתוחם".

🔔 המועצה תעצור את אירועי מירון? מנכלי"ת המועצה האזורית מרום גליל קרן פטל בועדת הבט"פ במירון "הוגשו קרוב ל20 בקשות לקיום אירועים ברחבי המושב בהם החסידויות. אני לא יזוז במילימיטר מהחוק ומהנוהל עד הסוף. פסיק אחד לא נפר. גם אם לא יתקיימו אירועים בגלל זה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.