רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 13 במרץ 2022

שליחות במשטרה?

 

מאת: שניאור . ל . 

לגבי הכתבתה שפורסמה בנוגע לשוטרות החרדיות, לצערנו הרב נגרם לחילול ה' בכתבה בכלל, ובפרט שמשהי הסבירה שהיא נמצאת שם בשליחות, שראיתי את זה ישר נזכרתי במכתבו של זקן רבני חב"ד הגה"ח הרב משה לנדא ע"ה, במכתבו החריף נגד הסכם חב"ד- צה"ל הנורא: "המציאו מושג חדש ... שליחות בצבא רח"ל", זכותו של אדם באופן אישי לעשות מה שהוא מבין, ואני לא נכנס לאף אחד להחלטות הפרטיות שלו, אבל אל תכניסו את הרבי, ואת המפעל הקדוש שבנה "שליחות" בפריקת עול של אדם פרטי, ובדבר שאתם יודעים במופרש שהוא מנוגד לדעתו הקדושה של הרבי נשיא דורנו, וכדי למנוע חילול ה' על הדברים שנאמרו שם, ולהוציא מדעת טועים, להלן התייחסות של הרבי בנוגע לפעילות עם המשטרה, 

להרה"ח ר' צבי הרטמן מרמת גן שנהל את בית ספר חב"ד ודיווח לרבי שמנע פעילות של המשטרה בבית הספר בנוגע להפעלת משמרות בטיחות משום תערובות של בנים ובנות, ".... ב) בענין השוטרות שביטל זה – מובן שכן ינהג גם להבא. ...[בהערה] בענין השוטרות: במכתבו בהרבה בתי ספר קיים ארגון של שוטרי ביטחון... תפקידם לעמוד במעבר חצי' משני צדי הכביש ולשמור שהתלמידים יחצו את הכביש רק במעבר חצי' .. גם בבית ספרנו קיים ארגון כזה . . . וראיתי שגם בנות משמשות בתפקיד של שוטרות, לא מצא חן הדבר בעיני."  (אג"ק חלק לב עמ' נה)

וזה בסה"כ משמרות זה"ב לזהירות בדרכים, גם את זה הרבי שלל. ובכלל ידוע דעתו של הרבי בנוגע לגיוס בנות בכלל כותב הרבי במכתב להרב זוין, שגיוס נשים לצבא זה "אביזרייהו דגילוי עריות".  (באג"ק חלק כג עמ' סא)                                                                                                                                      משיחות שלי עם רבני חב"ד באה"ק, אין אף רב בחב"ד שמאשר לאשה ח"ו ללכת לעבוד במשטרה, ואם יש לכם היתר מרב מאנ"ש, אדרבה בואו ותפרסמו לציבור.

יה"ר שתעשו תשובה ותצאו תיכף ומיד ממקום זה שאינו מתאים כלל לאישה ובת ישראל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.