רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 6 במרץ 2022

מבזקים

 

💥 ‏פוטין הורה להכין רשימה של מדינות שהטילו סנקציות על רוסיה.

💥 ‏‏יותר מ-64 אזרחים רוסים נעצרו בהפגנות במזרח רוסיה וסיביר נגד הפלישה לאוקראינה

💥 ‏לא עוצר באדום: ‏פוטין אומר לארדואן "קייב חייבת להפסיק להילחם ולמלא את כל הדרישות של מוסקבה כדי שהפלישה הרוסית לאוקראינה תיפסק".

💥 ‏‏זלנסקי: "כוחות צבא רוסיה מתכננים לפוצץ את העיר אודסה".

💥 ‏התקשורת הרוסית מדווחת על כוונה להתנתק לגמרי מהאינטרנט העולמי.

💥 ‏פרשן חדשות החוץ אורן נהרי ב'קול ברמה': "פוטין לא יכול לשלוט צבאית בכל אוקראינה, אין לו מספיק חיילים לנהל לאורך זמן שטח כל כך גדול. גם אם הוא יצליח לכבוש את בנייני השלטון בקייב, הוא יקלע למלחמת גרילה שתימשך לאורך זמן"

💥 ‏יהודה שלזינגר: ח"כ ‏אבי מעוז חיובי לקורונה. יש סיכום בין יריב לוין ומיקי לוי שמקזזים חולי קורונה. אם יעמדו בסיכום - אין 61 לחוק הגבלת כהונה.

💥 ‏‏הירידה בתחלואת הקורונה: משרד הבריאות מעדכן כי 5,984 מאומתים חדשים אובחנו אתמול. 439 חולים מאושפזים במצב קשה, מהם 164 מונשמים.

💥 ‏ועדת החוקה תקיים מחר דיון מיוחד, ביוזמת ח"כ יעקב אשר, בעקבות תלונות אזרחים על קנסות קורונה שקיבלו על אי עטיית מסיכה בניגוד לנהלי המשטרה שנקבעו על פי התיקון שח"כ אשר הכניס בחוק הקורונה בעת שכיהן כיו"ר ועדת החוקה

💥 ‏משרד הבריאות הודיע שמקרה של פוליו (שיתוק ילדים) התגלה בילד בן 4 בירושלים שלא חוסן נגד המחלה במסגרת חיסוני השגרה. מקור המחלה במקרה זה מנגיף פוליו תרכיבי שעבר שינוי ועלול לגרום מחלה בקרב מי שאינו מחוסן.

💥 ‏יואב אבן: לפי אתר משרד הבריאות, זה המקרה הראשון של הדבקה בפוליו בישראל מאז שנת 1989

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.