רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 6 במרץ 2022

מבזקים

 

💥 ‏הרב הראשי הרב דוד לאו נכנע וערך הבוקר ביקור במערך הגיור ונפגש עם ראש מערך הגיור החדש.

💥 ‏הרב יונתן מרקוביץ מרבני חב"ד באוקראינה מתארח הלילה בשיעור השבועי של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף.

💥 ‏‏תמיכה יחודית בעמירם בן אוליאל: נשיא ישיבת הר המור הרב צבי ישראל טאו הודיע כי ישתתף הערב בהפגנה תמיכה בבן אוליאל מול בימ"ש העליון, במחאה על העינויים שעבר ובקריאה לקבל את ערעורו ולשחררו. בהפגנה צפויים להשתתף חברי כנסת, רבנים ואישי ציבור. (ישראל כהן).

💥 ‏‏רבה של מולדובה, הרב פנחס זלצמן, ב'קול חי': "אלפי פליטים ישנים כאן בכל מקום אפשרי, בביהכנ"ס בבתי מלון ששכרתי ובבית שלי. אני מקבל אפס עזרה מישראל לטיפול בפליטים. בלי עזרה מהקהילות היהודיות בעולם - אנשים היו מתים כאן מרעב".

💥 ‏נשיא דרשו רבי דוד הופשטטר יוצא נגד שיטת גור - והכריז על מסלול חדש "דרשו חבורת הש"ס" - לימוד עמוד גמרא ביום בעיון.

💥 ‏המסלול החדש של דרשו: המסלול יתחיל בראש חודש אייר, והוא יימשך כ12 שנה, בלימוד של חמישה ימים בשבוע.  המסלול יצא לדרך בעצה אחת עם הגאון רבי משה הלל הירש ראש ישיבת סלבודקה והגאון רבי דוד כהן ראש ישיבת חברון.  את המראי מקומות יכינו צוות ת"ח בראשות הגר"ד כהן שליט"א - חסידי גור הודיעו כי לא יקחו חלק בתכנית הזו

💥 ‏‏הטיסה החריגה בשבת: במטוס בדרך למוסקבה, ראש הממשלה נפתלי והשר זאב אלקין ניצלו את הזמן להתפלל את תפילת השבת. כשהם נחתו במוסקבה הם עצרו לכמה דקות לערוך סעודת שבת עם קידוש וחלות שהשר אלקין הביא איתו מהבית. (ארי קלמן).

💥 ‏הרבנית עליזה הראל בת ה-70, בתו של 'בבא סאלי', מאושפזת במצב קשה בבית החולים לאחר שנפלה על הראש בשבת האחרונה. לפני כשנה וחצי בעלה הרב אריה יהודה הראל שניהל את ישיבת 'קול יעקב' נפטר מנגיף הקורונה. שמה לתפילה: הרבנית עישא עליזה בת מרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.