רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 2 במרץ 2022

מבזקים

 

💥 דפנה ליאל: שוב בלגן במליאה - הפעם על חוק הרכב האסיפה הבוחרת של הרבנות הראשית. האופוזיציה הפרה קיזוז מה שאילץ את הקואליציה להביא  את אורבך לתמוך שלא רצה לתמוך בחוק. רק אחרי שקראו בשמו שוב ושוב הגיע להצביע והאופוזיציה טוענת שזה קרה רק בתום הסבבים של ההצבעה. המליאה יצאה להפסקה כדי לבדוק מתי בדיוק בא להצביע.

💥 עוד ‏ניצחון לאופוזיציה: אחרי מהומה, החוק לשינוי המערך הבוחר של הרבנות הראשית נפל. בקואליציה טוענים להפרת קיזוז.

💥 הדרמה במליאה סביב הפלת חוק הרבנות הראשית: מ"מ יו"ר הקואליציה בועז טופרובסקי התנפל בצעקות על ניר אורבך על שלא תמך בחוק, ח"כ יעקב אשר עקץ אותו: "עד שיש לכם אדם אחד ישר בקואליציה, תעזוב אותו".

💥 בני ברק: בשעות האחרונות מסתובבים בעיר מספר חשודים עם שטרות מזויפים של 200 ₪ וקונים מוצרים בשווי של כמה שקלים, כך דווח לנו בשעות האחרונות על ידי מספר בתי עסק בעיר. (השומרים).

‏💥 ההרוג הישראלי באוקראינה: גופתו של רומן ברודצקי תגיע לישראל עד שישי בבוקר. אביו מבקש לקבור אותו לפני כניסת השבת בערד. כדי לחסוך זמן, המשפחה מבקשת לשכור מטוס פרטי. משרד החוץ פועל לקבל אישור מיוחד. עלות המבצע – כ-120 אלף שקלים.

💥 מבצע מעצרים רחב היקף כנגד בחורי ישיבת חומש בין העצורים- פצועי הפיגוע בו נרצח יהודה דימנטמן

💥 ‏הרדיפה הממשלתית את תלמידי ישיבת חומש עולה מדרגה: כוחות משטרה פרצו באמצע הלילה לבתי שישה מהם, ביצעו חיפוש פולשני ועצרו אותם לענייני נשיהם וילדיהם הקטנים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.