רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 2 במרץ 2022

מבזקים

 

💥 המעצרים בחומש: ח"כ סמוטריץ תוקף "השופט אלעד לנג חותם על צו חיפוש כדי להעיר נשים וילדים ולהפוך להם את הבית באישון ליל כשהחשד הוא "חשד להשתתפות בהתפרעות". מה הקשר? לשופט הנורא ואיום הזה הפתרונים. בושה למדינה ישראל ובושה למי שיושבים מדושני עונג על כסאות עור הצבי שלהם בממשלה הזו שרודפת את חומש וגיבוריה".

💥 אריה דרעי: ‏אחינו מתיישבי חומש הם גיבורים. המעצר האלים לפנות בוקר של בחורי ישיבת חומש כאחרוני הפושעים, הוא אות קלון לממשלת ״עשר מעלות ימינה״, הרודפת את המתיישבים ומעניקה פרס לטרור. בושה #

💥 ישי כהן: ‏לדעתי מדובר בפעם הראשונה שאריה דרעי יוצא להגנת אנשי הימין ה'קיצוני'. הפעם הראשונה שאריה דרעי יוצא להגנת פעילי ימין החשודים בתקיפת שוטרים ופלסטינים. מפתיע מאוד. יש מי שיגידו גם תמוה.

💥 הציונות הדתית: ההתנהגות הברוטלית של מיקי לוי הבוקר במליאת הכנסת היא עוד שיא שנשבר. הרמת ידיים וגירוש חסר תקדים של חברי הכנסת סטרוק ורוטמן מהפרסה רק כי אמרו משהו שלא מצא חן בעינייו הם בריונות לא חוקית, חצופה ומסוכנת, שמדרדרת את מעמדה של הכנסת.

💥 ח"כ שמחה רוטמן: מיקי לוי חושב שהוא עדיין במשטרה. תוקף ואז מאשים את המותקף ב"תקיפת שוטר". התבלבלת מיקי. מעולם סדרני הכנסת לא נדרשו לעצור את יו"ר הכנסת מלתקוף פיזית חבר כנסת אחר, כפי שאירע הבוקר בפרסה. החרבת את הממלכתיות של תפקידך והרסת את כנסת ישראל.

💥 גם חתנה של חה"כ אורית סטרוק בין העצורים: "אני לא מצדיעה לתלמידי ישיבת חומש כי החתן שלי אחד מהם - אני פועלת למען חומש 16 שנה, וב"ה זכיתי שבתי התחתנה עם אחד מהם, ועכשיו זכינו שהוא 'נתפס על דברי תורה'".

💥 סמוטריץ במסיבת עיתונאים: אחד העצורים הלילה הוא אחיין שלי שנלקח ממיטתו. המעצר נועד להתעמרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.