רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 2 במרץ 2022

מבזקים

 

💥 ‏המשטרה: ייתכנו מעצרים נוספים בפרשת הסחיטה של בעלי חנויות הסלולר. (גדלוביץ).

💥 קובי בורנשטיין: לאור הגעתן הצפוייה של אלפי בנות סמינרים ואולפנות, ביום שישי לרחבת הכותל, מנכ״ל מרכז ליב״ה מתריע כי עלול להתרחש אסון בעקבות כוונת המשטרה להציב גדרות שיצמצמו את שטח המתפללים.

💥 אבי גדלוביץ: ברקע חקירת המשטרה בפרשת הסחיטה באיומים נגד חנויות הסלולר, אלמונים התיזו חומר בעל ריח חריף בחנות בשכונת בית ישראל בירושלים - ונמלטו. גם המוכר נפגע. לסחורה נגרם נזק רב.

💥 מהומה בהצבעה על חוק הרבנות הראשית: בנט הוזעק להצבעה. האופוזיציה בקריאות נגדו ״בושה! אתה נותן למועצת השורא להחליט מי יהיה הרבנים הראשיים״. סדרני הכנסת חוצצים.

💥 בית המשפט העליון קיבל את הערעור בנוגע לאירוע דקירה של שני חרדים לפני מבצע "שומר החומות" בירושלים. לאחר שפסק הדין בבית המשפט המחוזי חולל סערה עם קביעת השופט שמתיעוד האירוע נראה שהאזרחים שנדקרו "לא חששו". שופטי העליון החליטו לקבל את הערעור ולהחמיר את עונשו של הדוקר ל-22 חודשי מאסר בפועל במקום 11 חודשי מאסר בפועל שנגזרו עליו במחוזי, בנוסף לפיצויים בסכום של 20 אלף שקלים לכל אחד מהמתלוננים (טויזר).

💥 ‏המעצר של תלמידי ישיבת חומש: 6 עצורים משתחררים למעצר בית בתנאים מגבילים. 2 העצורים הנותרים לא הובאו בפני שופט (כרמל דנגור).

💥 מנכ"ל מרכז ליב"ה, אורן הניג במכתב לממ"ז ירושלים: "ביום שישי צפויות להגיע אלפי בנות סמינרים ואולפנה לתפילה בכותל ובכוונת המשטרה להציב גדרות ומחסומים שיצמצמו באופן ניכר את שטח המתפללים, מה שיכול להוביל לאסון. חייבים למנוע מראות קשים שזכורים לנו מאסון מירון".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.