רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 2 במרץ 2022

מבזקים

 

💥 עמית סגל: ימינה מגיבה למהומה בכנסת לאחר המעצר בחומש - "סטרוק וסמוטריץ' השתוללו במליאת הכנסת היום גם בגלל שהעצורים הינם קרובי משפחה שלהם. מעולם לא ראינו אותם צועקים ככה, למרות שמעצרים כאלו מתרחשים מפעם לפעם. סמוטריץ וסטרוק הזניחו את הדרך ארץ ודרך התורה, בגלל כבוד המשפחה, ואף הפריעו לתפילת שחרית של חברי הכנסת מחוץ למליאה".

💥 ח"כ בצלאל סמוטריץ' ב'קול ברמה': "אנחנו מתנגדים לממשלה בראשות בני גנץ, זה לא יעלה על הדעת, הוא לא ראוי לתפקיד. הוא מתעמר בהתיישבות, נותן כסף לאבו מאזן שמעודד טרור"

💥 יעקב ברדוגו: ׳רעידת אדמה׳ בממשלת גן עדן. ע״פ מקורות יודעי דבר - לפיד מצא את הדרך לקיום הרוטציה לראשות הממשלה. לפיד קיבל הסכמת בנט למנות את איילת שקד לתפקיד יו״ר הסוכנות היהודית, כמועמדת הממשלה, שקד נתנה הסכמתה.

💥 חשיפה: משטרת ישראל הסתירה קשר משפחתי בין עד תביעה לבכירה במערך הסייבר, שהשתתפה בדיונים החסויים בנוגע לשימוש בתוכנת רוגלה נגד עד המדינה שלמה פילבר (אברהם בלוך).

💥 עמית סגל: אושר החוק להגבלת כהונה של שמונה שנים לראש ממשלה. 64-27, המשותפת הצביעה עם הקואליציה. לידיעת העוקבים בן גוריון ונתניהו: החוק לא יחול על כהונות קודמות.

💥 חזקי ברוך: חוק הפליקרים במקומות ציבוריים הגיע להצבעה במליאה. בנט והשרים סער ולפיד נכנסים למליאה. ח"כ קיש: סוף סוף התעוררתם מהשנ"צ. לפיד לקיש: מה זה פליקרים?

💥 בתמיכת ישראל: עצרת האו״ם אישרה את הגינוי נגד רוסיה - 141 בעד, 5 נגד, 34 נמנעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.