רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 2 במרץ 2022

מבזקים

 

💥 הרב יוסף יצחק וולף, שליח חב"ד בחרסון שבאוקראינה, על המצב בעיר: "העיר נכבשה על ידי הרוסים ב־100%. אתמול נכנסו לתוך מרכז העיר מאות כלי רכב משוריינים וטנקים. אני מתחנן בפני כולם לא לצאת מהבתים עד שלא תתבהר התמונה".

💥 ‏מנדל, איש חב"ד בחרקוב, סיפר ב103 על המצב הקשה בעיר: "כל הלילה הפגיזו אותנו ממטוסי קרב, הפגיזו בתים של אנשים, הפגיזו את מרכז העיר. אנחנו ממשיכים לתת אוכל ותרופות לאנשים, אנחנו מרוכזים בהומניטריה, אנחנו היחידים פה שנשארו".

💥 שר החוץ של רוסיה, לברוב, בהתבטאות מעניינת: המטרה של מוסקווה - פירוזה של אוקראינה, וזכותם של האוקראינים לבחור את המנהיגים שלהם. (עמית ולדמן)

‏💥 תתכוננו לשלם יותר: רוסיה ואוקראינה מספקות יחד 29% מכלל החיטה בעולם, ובשווקים נערכים להשלכות המלחמה ביניהן. (כלכליסט).

💥 נשיא אוקראינה: "אני פונה כעת לכל יהודי העולם - אתה לא רואים מה קורה? חשוב מאוד שמיליוני יהודים ברחבי העולם לא ישתקו עכשיו. נאציזם נולד בשתיקה, אז תצעקו על הרג של אזרחים, תצעקו על רצח של העם האוקראיני".

💥 דיווח באוקראינה: רוסיה מעוניינת להחזיר לכס הנשיאות את ויקטור ינוקוביץ' שהודח מתפקידו ב-2014 (כאן).

‏💥 חיים חיימוביץ', ישראלי שגר בקייב לרשת ב': "יש לא מעט אנשים שממש בלחץ ובפאניקה שעוזבים את קייב. אין הפצצות כמו בתחילת המלחמה, הבוקר היה איזה פיצוץ אחד או שניים. הרוסים לא מתקדמים כמו שהם רצו. אני נשאר כי מאוחר מדי לצאת מפה לדעתי".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.