רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 20 בינואר 2022

בפוליטיקה כולם בוגדים בכולם


תגובה לאותו אחד שכתב שכביכול גפני קיבל סטירת חייו מהערבים, אתה כותב שאין אמונה בגויים, ועל אותו מטבע אפשר גם לומר, וכי יש אמונה בחילונים?...  הרי החילונים הם אלו שבכלל מייצרים את חוק הגיוס, ורפורמת הגיור, ורפורמת הכשרות, שכל זה ממרר כל כך את החיים לחכי"ם החרדים, בעוד שהערבים לא מייצרים כלל את כל זה נגד היהדות, אז ההגיון המוזר שלך טוען, שמי שמייצר בכלל את הבעיה, הוא עדיף על העומד מהצד, שלא יצר את החוק והבעיה הזאת לחרדים??

כן הערבים לפעמים בעדנו ולפעמים לא, אז מה? כאילו שהחילונים לא כך? כאילו שהציונות דתית לא כך? (שכחת אולי את בנט ושקד תשע"ד?), יתרה מכך החילונים נגדנו דהיינו נגד היהדות וחוקי התורה, יותר מאשר הערבים נגד היהדות, כן מה לעשות שיש לחרדים ולערבים הרבה מהמשותף בכל מיני מאבקים פה במדינה, כגון מצעד התועבה, נגד חוק גיוס חובה על חרדים או ערבים, נגד הפליה על חרדים או ערבים, נגד התערבות בתכני החינוך והלימוד בבתי ספר ערביים או חרדיים. וכו',  אז למה לדעתך משה גפני צריך ללקק לחילונים, יותר מאשר לערבים שפוגעים הרבה יותר פחות בדת היהודית??

וכי נתניהו לא מכר את החרדים בשנת תשע"ד, בברית עם לפיד וליברמן?? לשיטתך גפני היה צריך אז לצאת ולומר שהימין נתן סטירת לחי מצלצלת לכל החרדים הנאיבים שבטחו בימין?...
מעניין למה אני לא ראיתי אותך אז, יוצא עם כותרת "אין אמונה בימין"?  אה? 

רק ערבים כביכול בוגדים, ןהימין ומפלגת ימינה לא בגדה ביהדות או החרדים? (הערבים במילא אף פעם לא היו מידי קרובים לחרדים, כך שאתה סתם בונה בנינים ומסקנות מוטעות, בלי קומה 1)

הרי כל ילד יודע שהכנסת זה לא מקום של חברים, ושמירת אמונים זה לזה, הכל אינטרסים בלבד, כל אחד דואג לעצמו, אז לא פלא עכשיו שהערבים בשלטון, שהם לא רוצים לפרק הקואליציה, לא פלא שהם תומכים בחוק הזה, בדיוק כמו שלא פלא שבנט נתן בעיטה גדולה לבוחריו ולכל הימין, רק כדי שיוכל להיות בשלטון, ובדיוק כמו שלא פלא שליברמן ימ"ש, ששנים דיבר שהוא לעולם לא ישב עם ערבים, לפתע הוא נראה מסתדר איתם ולא מצייץ כלום נגד הערבים,

בקיצור אני מציע לך שתלמד קצת פוליטיקה, וקצת מההסטוריה של הכנסת, ותראה שכולם בוגדים בכולםואין שום כללים, כך שהקפיצה שלך על המקרה הזאת נגד גפני, הוא כלל לא לעניין!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.