רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 31 בינואר 2022

מבזקים

 

💥 פרויקטור מירון צביקי טסלר למשה גלסנר במהדורה המרכזית ב'קול ברמה': "המטרה המרכזית שלי היא לאפשר את קיום ההילולא לפי המוסרת, בלי לאפשר שום פגיעה בחיי אדם ושלום הציבור. המתווה מבוסס על מסקנות הביניים של וועדת החקירה"

💥 עוד מפרויקטור מירון צביקי טסלר ב'קול ברמה': "ועדת החקירה המליצה שריבוי הדלקות מגביר את הסכנה. אבל נאפשר קיום אירועים שונים ברחבי ההר בכדי לפזר את הקהל. אנחנו רוצים לשמר ככל הניתן את המסורת הקיימת, בכל שטחי ההר, גם טישים וטקסי חלאקה"

💥 בר שם אור: ‏רעידת אדמה בקבוצת הפייסבוק הפנימית של משטרת ישראל ״חושבים אנשים״ בעקבות מהומות השלג בירושלים והסרטונים של הניידות שבורחות. מאות שוטרים מגיבים לסרטון שבו שוטר בניידת הותקף וברח מהזירה. ״פשיטת רגל״, ״אובדן הרתעה״, ו״חוסר גיבוי מהקצונה״. ״הפכנו לבדיחה״.

💥 עמית סגל: ‏סער דיבר כל הקמפיין בעד השמרנות המשפטית, אך כאשר המינוי האישי שלו דן מרידור מצביע נגד מועמד ליועמ״ש כי הוא ״שמרן מדי״ זה אחת משתיים: או נפילה כואבת, או סיכול מתוכנן. כך או כך - ביזיון.

💥 ירון אברהם: ‏זה שאין לנו נימוקים רשמיים ופרוטוקול שקוף מוועדת האיתור לבחירת היועץ המשפטי זו בדיחה. הלו, 2022, זה לא סודות האטום של ישראל.

💥 הקואליציה שוב תעשה היום ניסיון להעביר את חוק הגיוס אחרי שבפעם הקודמת נפל בקולה של ח״כ ג׳ידא רינאוי זועבי ממרצ. הפעם מעריכים בקואליציה שיושג הרוב להעביר את החוק (דפנה ליאל).

💥 ח״כ מאיר פרוש בדיון על חוק הגיוס מזהיר את מנסור עבאס: ״תדע לך כאשר אתם מצביעים היום על החוק שמטיל קנסות על הישיבות כאשר החרדים לא יתגייסו, בג״צ יהיה חייב למנוע כסף מהמוסדות הערביים כי אתם לא הולכים לצבא. ראו הוזהרתם״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.