רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 31 בינואר 2022

מבזקים

 

💥 נציב תלונות הדיינים דחה את התלונה שהגיש שר האוצר ליברמן נגד הרב הראשי הרב דוד לאו. התלונה נדחתה בטענה שהודעתו כי לא יחתום על תעודות גיור אם יוחלף ראש מערך הגיור היא "איום מרומז, שלא לומר סחיטה באיומים". לדברי הנציב, הרב הראשי מוסמך להביע את דעתו בנושאים תחת אחריותו (שרקי).

💥 ח"כ יעקב אשר על החלטת נציב תלונות הדיינים לדחות את תלונת ליברמן נגד הגר"ד לאו: "זו החלטה מתבקשת מאליה. כל בר דעת מבין שהרב הראשי יכול וחייב לומר את דעתו ללא מורא וללא משוא פנים בכל עניין הנתון לסמכותו ההלכתית. התלונה החצופה של ליברמן נגד הגר"ד לאו, מעידה על יהירות וגסות רוח, וטוב שנדחתה על הסף".

💥 דפנה ליאל: יו״ר הכנסת מיקי לוי החליט לא להתערב בקיזוז של קיש וגנאים ובכך אפשר עוד מהלך בעייתי של קואליציה. אם אסור לחולים להגיע צריך לאפשר להם להתקזז באופן שיאפשר לקול שלהם לבוא לידי ביטוי.

💥 נוסעים באוטובוס פתחו בצעקות לעבר חרדים בשבת האחרונה ברחובות שכונת סטמפורד היל בלונדון. הנוסעים צעקו: "יידוס לכו הביתה". האוטובוס עבר דרך סטמפורד היל בדיוק כשהחרדים יצאו מבתי הכנסת בשבת בבוקר.

💥 יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני מקריא כעת במליאת הכנסת את רשימת המוצרים שעלו בעשרות אחוזים בתקופה האחרונה. אין נושא אחד שלא מתייקר במדינה הזאת. החשמל עולה, הדלק עולה, הדיור עולה, מוצרי היסוד עולים. כל יום, כל יום אתם מביאים חוקים וצווים לרעת האזרח הקטן. בשביל מה הממשלה הזאת קיימת? מה אתם עושים לטובת הציבור? אין לכם זכות קיום אפילו עוד יום אחד!.

💥 יו"ר ועדת הכלכלה, מיכאל ביטון, מכריז: "הוועדה לא תאשר שום חקיקת קורונה ולא תאפשר מעקפים שלה. אם חוקים יגיעו לוועדות אחרות - אני אצביע נגדם. כל חוק של משרד הבריאות בחודשים הקרובים במליאה - אצביע נגדו" (רפאל כהן).

💥 ׳וואלה׳ ו׳דה מרקר׳: בועז ביסמוט פוטר והודח מתפקידו. מדובר בדרמה ב׳ישראל היום׳.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.