רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 31 בינואר 2022

הרב אליהו רבי - אם היו מציעים לך גן עדן בעולם הזה?


 שלום וברכה מורי ורבותי!

ואנחנו עדיין תחת הטראומה של האסונות הכבדים שגורמים לאנשים להיפרד מילדים קטנים, כאן בעולם הזה, מבלי לנסות להבין את הקדוש ברוך הוא.

אבל ישנה מלה אחת של נחמה שכולנו צריכים לזכור.

אם היית נדרש להיפרד מהבן שלך בגלל שהוא הולך להקים בית בארץ רחוקה, ואתה יודע שהוא הולך להקים את הבית המדהים, היפהפה והטוב ביותר בעולם, ולרשותו עומדים עסקים וחברות שיבטיחו לו שפע כלכלי, היה לך הרבה יותר קל להיפרד ממנו. גם אם היית שומע שאין שם קליטה לטלפונים, ולכן לא תוכל לתקשר איתו, ואפילו לא לשלוח לו אי - מייל.

כי אתה יודע: "יש לי בן מאושר במקום מסוים עלי אדמות, ומה שהפריד בינו לבין האושר, הוא המרחק, ואני מוכן להפרד מהבן שלי למען האושר שלו. אני מוכן שהבת שלי תינשא לאביר על הסוס על הלבן, גם אם הטירה שלו נמצאת מעבר לים. אם אני יודע שהיא מאושרת, אני יודע ששם יהיה לה את הגן עדן עלי אדמות".

שהקדוש ברוך הוא לא ינסה אף אחד מאיתנו, אבל תחשבו על אדם שנפרד מהבן שלו, ויודע שהילד הזה הולך לא לגן עדן עלי אדמות, אלא לגן עדן האמיתי והמקורי.

הלא מדובר בילד טהור וצח, ילד ללא חטא, ילד שלא עשה עוול לשום אדם בעולם.

אין מקום אחד לשים אותו בשמים מלבד בגן עדן. הוא מאושר, טוב לו, הוא שומע אותך ורואה אותך, הוא מקבל את ה"אי - מיילים" שלך, הוא מקבל את המעשים הטובים שאתה עושה לשמו ולזכרו.

הוא גם יודע מה קורה כאן בעולם הזה, הוא משתתף יחד אתכם, ההורים, בשמחות ובאבל. הוא יודע, שומע ורואה, כי לנשמה אין גיל. נשמה בכל גיל היא נשמה גדולה, נשמה בכל גיל היא משהו שיודע, קולט, מבין וגם יכול להשפיע.

יש מישהו שמסתכל עליכם מלמעלה, יש מישהו שחווה אתכם את החוויות. זה כואב שהוא לא כאן ולא ניתן לראות אותו. זה כואב הרבה יותר שאי אפשר לחבק אותו.

אבל עדיין, אם אנחנו יודעים שטוב לו. זוהי נחמה פורתא, זה משהו שאומר: "אמנם קשה לנו, אבל טוב לנו לדעת ולהבין שלבן שלנו טוב, הוא נמצא בעולם האמת, עולם בלי שקרים, בלי בעיות ובלי מישהו שיכול להפריע או להזיק לו".

בהצלחה רבה לכולנו,

וברוכים תהיו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.