רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 31 בינואר 2022

מבזקים

 

💥 הלם: לאחר הוראות המועצת שלא לשתף פעולה עם ממשלת בנט-לפיד, השר כהנא מינה יועץ חרדי בניסיון להכשיר את הקרקע לרפורמות שיזם. בבתי גדו״י מבהירים ״אין שינוי בעמדה, ולא יהיה כל שיתוף פעולה״ .

💥 ישראל היום: לקראת ל"ג בעומר יוכשרו במירון כמה מתחמים קרובים לציון שיהיו מוצלים ונוחים גם לגברים וגם לנשים שיתאפשר להתפלל בהם. יוכשרו גם אזורים יעודיים עבור אירועי 'חלאקה'. הגעת הקהל להר תתאפשר בתחבורה ציבורית בלבד בכרטיסי נסיעה שימכרו מראש.

💥 עוד מ'ישראל היום': בכל רגע נתון יוכלו לשהות במתחמים הסמוכים לציון כ20 אלף איש, כך שבתחלופת קהל במהלך כל ל"ג בעומר יוכלו להגיע יותר ממאה אלף איש להתפלל בקברו של רבי שמעון.

💥 יובל שגב: גורמים בש"ס בחנו מול הנהלת הכנסת אפשרות שדרעי יועסק כעובד סיעה. תפקיד זוטר יחסית, אבל כזה שמאפשר גישה לכל הדיונים וההצבעות. באופוזיציה רוצים שהוא ימשיך לנהל מקרוב, אבל המגששים קיבלו מסר מהיו"ר שזה לא יקרה.

💥 ‏למרות שהתפטר מתפקידו: בש"ס דרשו מיועמ"שית הכנסת לאפשר לאריה דרעי להיכנס לשטח מליאת הכנסת. (מיכאל שמש).

💥 דרישה מעיריית ירושלים: ״הסירו את ספרי חיים ולדר ממדפי הספריות העירוניות״, תושבים מהמגזר החרדי והדתי זועמים על כך שגם לאחר הפרשייה החמורה, בספריות העירוניות ממשיכים להשאיל את ספריו של הסופר הפופולרי. בכיכר ספרא אומרים בתגובה כי ״הסוגיה נמצאת בבדיקה מול גורמי משרד החינוך ומשרד התרבות. (יצחק טסלר)

💥 סרבן גט בשנות ה-20 לחייו נעצר בבית שמש, לאחר שתקף ונשך שוטרים שהגיעו לחפש אחריו מכיוון שהתחמק מדיונים בעניינו (גלצ).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.