רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 31 בינואר 2022

מבזקים

 

💥 אביעד גליקמן: רז ניזרי היה צריך להיות בין השלושה ששמם יועבר לחברי הממשלה. גורמים בכירים במשרד המשפטים: "נעשה לניזרי עוול.מדובר בפוליטיזציה של הוועדה. הבכירים הוסיפו ואמרו כי "התירוצים של גורמים בוועדה על אי הכנסתו של ניזרי לשמות שעלו לממשלה הוא תירוץ מצחיק ולא רציני".

💥 ממוצע יומי של נפטרים מקורונה התעדכן ל-36 נפטרים ביום.

💥 מספר המאושפזים במצב קשה בבתי החולים 1,099.

💥 יו"ר ועדת החוקה ח"כ גלעד קריב מאיים במסר מאחורי הקלעים לראשי משרד הבריאות: בלי התחייבות ברורה לפרוטוקול שזו הפעם האחרונה שהמשרד מבקש להאריך את התו הירוק - הוא לא יוארך מחר (כאן).

💥 מספר החולים בקורונה במצב קשה עומד הערב על 1,089. שיא מתחילת המגיפה במספר חולים קשה חדשים ביממה, העומד היום על 219.

💥 כאן: זינוק במספר הילדים הלוקים בתסמונת פימס עקב קורונה. בשבוע האחרון נמצאו 10 ילדים עם חשד לתסמונת, 6 מהם כמעט בוודאות. איגוד רופאי הילדים אומר - המספר עוד יעלה.

💥 ‏בישראל מחוברים נכון להיום 20 חולי קורונה למכונת אקמו. 65% מהם בני פחות מ60. כמו כן 13 מהמחוברים לאקמו אינם מחוסנים כלל, 6 בעלי חיסון בתוקף ו -1 עם חיסון שפג תוקפו. (נוב ראובני).

💥 יולן כהן: כ-800 ישראלים נדבקו בפעם השלישית. בחודש האחרון, מספר המאומתים בפעם השלישית עלה דרמטית מ-10 נדבקים ל-800 מאומתים. מדובר במאומתים שנדבקו, החלימו, נדבקו בשנית והחלימו שוב ואז נדבקו בפעם השלישית כאמור. נדגיש שמרביתם נדבקו בשלישית בווריאנט האומיקרון..

💥 ‏קורונה בברזיל: 134,175 נדבקים חדשים ביממה האחרונה, 330 מתו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.