רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 7 בינואר 2022

מבזקים

 

💥 ירון אברהם: אנחנו מתחילים לראות את ההשפעה המעוותת של מדיניות הבדיקות החדשה. רבים כבר ויתרו אתמול על בדיקות ה-PCR ועברו להשתמש בבדיקות אנטיגן, מה שמותיר את מספר המאומתים על 16 אלף, כשברור שבמצב בדיקות "רגיל" הוא היה מטפס

💥 ביומיים האחרונים יש האטה בתחלואה בשפעת העופות. המגיפה פגעה בכ-20 מתחמי לולים הכוללים יותר ממיליון עופות, ובהם: מטילות ופיטום, ויותר מ 8000 עגורים וחיות בר נוספות. אין פגיעה בבני-אדם. טיהור אגמון החולה צפוי להסתיים ביום שני. שיא האירוע ככל הנראה מאחורינו.

💥 עד עכשיו טופלו 289 חולים בתרופה החדשה של פייזר - paxlovid. עשרה חולים סירבו לקבל את התרופה. על פי הנחיות משרד הבריאות מאומתים עם מחלות רקע או לא מחוסנים מקבלים עדיפות בקבלת התרופה על פני חולים אחרים (יולן כהן).

💥 לפי נתוני משרד הבריאות, 1985 עובדים במערכת הבריאות נעדרו מהעבודה בעקבות הדבקה בקורונה או בידוד. 506 אחים ואחיות מאומתים או מבודדים ו-261 רופאים (טויזר).

💥 שר בממשלה השמיע ביקורת חריפה על רה"מ נפתלי בנט: ''בנט יטריף את המערכת כדי לעודד חיסוני ילדים'' (ערוץ 7) :

💥 ‏משרד הבריאות: 16,830 מאומתים חדשים אתמול. עלייה במספר החולים במצב קשה, שעומד כעת על 143, שיעור הנבדקים החיוביים - 8.22% .

💥 בטיסה של חברת הצ'רטר הפורטוגלית יורו אטלנטיק איירווייס, שהמריאה מאיטליה להודו, נמצאו עם הנחיתה 125 נוסעים חיוביים לקורונה מתוך 179 הנוסעים, כ-80%. הנוסעים המאומתים הוכנסו להסגר בבתי חולים בהודו (וואלה).

💥 ארגון הבריאות העולמי הציב כיעד לחסן לפחות 40% מאוכלוסיה של כל מדינה ברחבי העולם עד לסוף שנת 2021 ו-70% מאוכלוסיות כל מדינה עד לאמצע שנת 2022. עם סיום שנת 2021 ברור כבר כי היעד לא הושג. 92 מדינות לא הגיעו לשיעורי החיסונים שנקבעו.

💥 יו"ר ארגון הבריאות העולמי אומר כי חוסר היכולת של מנהיגי המדינות העשירות להגדיל את שיעורי אספקת החיסונים למדינות עניות יגרום להמשך התפתחות זנים חדשים של הקורונה  "אי שוויון בחלוקת חיסונים הוא רוצח אנשים ועבודות, הוא מסכן את התאוששות הכלכלה העולמית".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.