רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 7 בינואר 2022

מבזקים

 

💥 קדמון ב'ידיעות': נתניהו מנסה לעשות לממשלה את מה שעשה למשטרה, לפרקליטות ולבתי המשפט: להפוך אותה ללא לגיטימית :

💥 ‏ההפגנות בקזחסטן: משרד החוץ הישראלי הודיע כי הוא עוקב אחר ההתפתחויות במדינה ועומד בקשר עם אזרחים ישראלים השוהים בה

💥 ‏ירושלים: נהג אוטובוס נעצר בחשד שתקף נוסע על רקע סירובו לעטות מסכה, לאחר העימות, הנוסע ירד ונדרס ע"י האוטובוס. הוא נפצע באורח בינוני ופונה לבית חולים. שופט ביהמ"ש שלום  מרדכי בורשטין הורה על שחרורו של הנהג בתנאים. "האוטובוס הדרדר, ככל הנראה מדובר בשגגה, ועלה למרבה הצער על הנפגע". (הלר).

💥 פרופ׳ מרין מנהל ביה״ח ׳שערי צדק׳ ל׳ידיעות׳ - ״ינואר יהיה אחד החודשים הקשים ביותר של מערכת הבריאות בכל שנותיה. המערכת תצטרך להתמודד עם מספרים מאוד גדולים של חולים. התמונות מחדרי המיון יהיו קשות מאוד, גם הפרוזדורים יהיו מלאים״.

💥 פרופ' סלמן זרקא לרשת ב': "אם ננסה לאתר כל אדם שחלה נגיע למצב שהמשק יהיה מושבת וכל האנשים יצטרכו להיבדק בכל יום. זה לא הגיוני. הגיע הזמן למצוא את הדרך לחיות לצד הקורונה. אין כוונה לעשות הדבקה המונית או לאפשר אותה".

💥 פרופ' גבי ברבש לברנע ב׳ידיעות׳: "הקול של מתנגדי החיסונים אגרסיבי יותר מבעבר, הם מקבלים יותר לגיטימציה ברשתות החברתיות. ההתנגדות הופכת לכת. הבעיה המרכזית זה קריסת אמון הציבור בשלטון, כשהציבור פוגש ממשלה חלשה, הנזק גדול".

💥 עמליה דואק: 16,830 בני אדם אובחנו ביממה האחרונה כחיוביים לקורונה - כ-700 מאומתים יותר מאתמול. מצבם של 143 חולי קורונה מוגדר קשה, מהם 42 מונשמים. 8,259 נפטרו מפרוץ המגפה. אתמול נערכו 206,704 בדיקות - ואחוז החיוביים הוא 8.22. מקדם ההדבקה ירד מעט - 1.93

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.