רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 4 בינואר 2022

מוצצי דמים


 מאת אהרן בן נחמן

כמה אטימות. כמה רוע לב. כמה סחיטה. כמה עיוות המושגים. כמה דורסנות נגד החלשים והאומללים ביותר, יש בקטע עיתון מחריד זה שמצורף בזאת.

קמים להם אדמורי"ם מהדור החדש (לא כולם חלילה) או עסקנים מדושני עונג, ופשוט כופים על אברכים עניים ואומללים ללוות כספים, כן שמעתם טוב, להיכנס לחובות ולקחת הלוואות!!!! רק כדי לבנות בנייני פאר וטירות ומגדלים לשליטים.

כולנו יודעים מיהו ומהו האברך החסידי הקלאסי. זה שבקושי מגרד את החודש. זה שמשלם שכירות ליחידה או דירה קטנה, או משלם משכנתא מפרוטותיו האחרונות. זה שהוא או אשתו עובדים כל עבודת דחק כדי "להקריץ" שקל לשקל בדמי יגיעתם.

או שמדובר באברך מבוגר יותר שהסתדר קצת בפרנסה, משפחתו ברוכת ילדים, בקושי גומר את החודש, מי מדבר על מותרות, ומי מדבר על חיסכון לנישואי הילדים. שלא לדבר מאלו "שכבר מחתנים" ונמצאים במערבולת כלכלית גם כך.

ודווקא על הציבור העני והאומלל הזה, השתלטו מנהיגים "רוחניים", הם או עסקניהם עושי דברם של הרשעים הכרסתנים שלא חסר להם מאומה, אלו שחיים חיי פריצים, חיי פאר והדר, אלו שמעולם לא חסרה פרוטה מכיסם והם וילדיהם מוצצים את דם נתיניהם, והם פשוט כופים על האומללים לקחת הלוואות ולהיכנס לחובות רק כדי לשרת את מאווייהם ושיגעונות הגדלות שלהם.

כולנו גם יודעים עד כמה צריכים להיזהר ולהזהיר מלהיכנס לחובות. איך החובות גוררים אנשים לשוק האפור, לשלם ריבית דריבית, להסתבך בהוצל"פ ובגמחי"ם ובכל הצרות והרעות החולות שבעולם.

אבל הרשעים הארורים ואטומי הלב האלו, גוררים ביודעין ובזדון מאות אברכים צאן מרעיתם, הם ומשפחותיהם ובניהם ובנותיהם, לתוך ביצת החובות. מוצצים את דמם כמו ערפדים, ללא רחמים, ללא חמלה, ללא שמץ אנושיות. כגרועים שבדיקטטורים והנצלנים עלי אדמות.

פעם המנהיגים והאדמורי"ם הנערצים מסרו נפשם והתרוצצו בכל קצווי תבל, כדי להתרים עשירים למען בניית מוסדות הקודש. הם הביאו מהעשירים ונתנו לעניים. אבל כיום הגיע אחריהם דור מנהיגי רשיעי, שבמקום להתרוצץ ולעבוד קשה ולחפש נדיבים, הם טסים להם לחופשות פאר מצולמות, ואת הכסף לבניית המוסדות הם מוצצים מוורידיהם של חסידים האומללים וילדיהם הפעוטים והופכים אותם לבעלי חובות שמשועבדים לכל ימי חייהם.

גֵּיהִנּוֹם כָּלֶה וְהֵם אֵינָם כָּלִים!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.