רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 11 בינואר 2022

צימוקים

 

💥 ישראל כהן: ‏רכבו של הרבי מקרלין נחסם בידי כוחות צה"ל במחסום גנות (השער האחורי של היישוב שבי שומרון), בדרכו לחזק את תלמידי ישיבת חומש. הרבי הגיע לחזק את מאבקה של הישיבה

💥 בן נין ראשון נולד למרן הגרב"ד פוברסקי, נין משותף לבנו רבי ירוחם פוברסקי ורבי חיים פינשטיין. נכד לרבי יצחק זאב פינשטיין ר"י עוצם.

💥 הליטאים החליטו להפוך לחסידים ולנסוע לקברי צדיקים - יתד נאמן חושף הבוקר בכתבת ענק תחת הכותרת "אצל הסבא קדישא בראדין" את רשימת גדולי ישראל שישתתפו במסע ההיסטורי. בכתבה המקיפה מובאים דבריהם של מרנן ורבנן לקראת המסע, שבשיאו יונח ספר הגיבורים על ציון החפץ חיים בראדין, עם שמות הלומדים והמקבלים על עצמם ללמוד בדף היומי בהלכה.

💥 רשימה חלקית של גדולי ישראל שישתתפו במסע: הגר"ד כהן, הגרא"י פינקל, הגרי"מ שטרן, הגר"ח מישקובסקי, הגר"ש רוזנברג, הגר"ש גלאי, הגר"א סלים, הגר"מ בן שמעון, הגרי"ש שכטר, הגר"ב פינקל, הגרד"ש זולדן, הגר"ב שטרנבוך, הגר"י קולדצקי, הגר"נ קפלן, הגרב"י היימליך ועוד רבנים מקהילות עמך בית ישראל, בארץ ישראל ובאירופה.

💥 בית שמש: גדולי הדור יוצאים נגד כוונת העירייה לרשום את הילדים בגנים עירוניים "חלילה להפקיד נשמות צאצאינו בידם וק"ו שאין ללמד בגנים אלו או לסייע להם". על המכתב חתומים הגר"ח קניבסקי, הגר"ג אדלשטיין, הגר"ש כהן גדולי האדמורי"ם וכלל רבני הקהילות בעיר.

💥 'המחדש': לא הכל פותרים עם המשטרה, עיריית בני ברק הצליחה להביא נערים שפרצו בשבת לבית כנסת - לבקש סליחה ולהסכים להיכנס למסגרת המיועדת לנערים אלו - היום הופתעו מתפללי בית הכנסת 'זיו יהודה' לראות מודעה של בקשת סליחה מרב בית הכנסת  על הפריצה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.