רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 4 בינואר 2022

מבזקים

 

💥 ‏שר הדתות כהנא על התבטאות הרב דרוקמן נגד רפורמת הגיור: "הרב עצמו שותף לכתיבת החוק, והוא ציין שיתמוך בו אם גם הרבנות הראשית תתמוך - לכן אני פונה לרבנים כדי שיבינו שיש פה חוק טוב שיאפשר להרבה אנשים להתגייר עפ"י ההלכה". (כאן).

💥 מתן כהנא בתגובה לפרסום בערוץ 7: ‏יהודי הוא רק מי שהתגייר ע"פ ההלכה. החוק שאביא לכנסת לא יכניס גיורים רפורמים. אני מבין את החששות. ניסוח חוק מעצם טבעו הוא דבר מורכב ומסובך. כשאניח את נוסח החוק בעוד 9 ימים תוכלו לשפוט במו עינכם ולא להסתפק בחצאי משפטים וסילופי דברים.

💥 חזקי ברוך: מהתכתבות פנימית מלשכת השר מתן כהנא בה דנים אנשי הלשכה על נוסח חוק הגיור, עולה כי כהנא מבקש להצר את צעדי הרב הראשי ולשלול את סמכויותיו, ומוזהר על ידי אנשי הייעוץ המשפטי שהחוק יביא להכרה בגיורים רפורמים.

💥 אמיר אטינגר: ‏לאחר שנפגש אמש עם הרב דרוקמן, מתן כהנא נועד כעת בצפת עם הרב שמואל אליהו שמתנגד לתכנית הגיור.

💥 הילולת הבאבא סאלי: מפקד משטרת נתיבות יערוך תדרוך לעיתונאים הערב.

💥 ‏יו"ר סיעת ש"ס ‎מיכאל מלכיאלי לרינו צרור בגל"צ: "הבד"צים החרדים ייהנו מהמון כסף בעקבות הרפורמה, כך שהיינו אמורים לשתוק. אבל אנחנו מבינים שהרפורמה הזאת תגרום קודם כל לכך שלא תהיה כשרות בכלל. אי אפשר להגיד 'אנחנו רוצים מדינה יהודית אבל ללא מערך כשרות'" :

💥 ח"כ יעקב אשר במליאה: "ראה"מ הבטיח פעם שהוא יביס את הקורונה תוך 4 שבועות. בינתיים, הקורונה היא זו שמביסה אותו תוך 4 שבועות. בנט, יש כאן עם שלם שלא מאמין למילה אחת שלך".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.