רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 4 בינואר 2022

מבזקים

 

💥 סופי, השופט פסק, קעמפ גער בניו יורק שייך לעמותה של לברלינר - מכה קשה לגור

💥 המשטרה עצרה רב ואישתו, בשנות ה-50 לחייהם, ואת בנם בן ה-33, תושבי עיר גדולה במרכז הארץ, בחשד לעבירות של מעשים חמורים במשפחה • העבירות התרחשו כאשר הקורבן – בת המשפחה, והבן החשוד היו קטינים • ההורים ידעו על הנעשה, לא מנעו את העבירות ואף תקפו את הקורבן

💥 ועדת החקירה לאסון מירון: הרב מאיר נחמן אלחדד ששיכל שני בנים באסון מתריע בוועדה: "המלצתכם לקיים השנה הדלקה אחת היא הזמנה לאסון נוסף, אני מתחנן שתשקלו מחדש את ההחלטה, בניגוד לכל היגיון ובניגוד לתקנות הקורונה נדחסו המונים לרחבת תולדות אהרון כאשר באותה עת היו מקומות ריקים, ולא פיזרו את הקהל".

💥 שימי שפר: ‏מרדכי הלפרין יו"ר ועד היישוב מירון לשעבר כעת בועדת החקירה: "מותר להוריד מסכה? כי מהמקום שממנו אני מגיע ישנם עשרות סדרנים, אבל אף אחד לא עוטה מסכה". נאור נזפה בו קשות: "אם אין לך דרך מסויימת לקדם את הוועדה, אנחנו ניפרד לשלום".

💥 פרויקטור ל"ג בעומר במירון, צביקי טסלר, יחד עם אנשי משטרת ישראל, הגיעו היום לסיור בהר מירון ובציון הרשב"י.

💥 ירון אברהם בתיעוד - יעקב אשר במליאה על הספר של בנט: "מישהו שאל אותי אם קראת את הספר של בנט, אמרתי לו את הספר לא קראתי - אבל את הסרט אני רואה".

💥 כמו שזה נראה כרגע, הילולת הבאבא סאלי בנתיבות תתקיים. מזכיר הממשלה הודיע הערב לראש העירייה שיעביר עוד הלילה 700 אלף שקלים. חסרים עוד חצי מיליון, אבל מסתמן שגם זה יסתדר. 
אגב- 1600 שוטרים צפויים לאבטח את האירוע. העלות: 2.5 מיליון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.