רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 24 באוקטובר 2021

צימוקים

 

💥 ‏ישיבת לייקווד בניו ג'רזי סוערת בסוף השבוע לאחר ביקור של מועמד למושל ניו ג'רזי שביקר בישיבה ללא תיאום עם ראשי הישיבה שכתבו מכתב מחאה: "הביאו אנשי פוליטיקה אל תוך כותלי הישיבה הקדושה, והשתמשו במקום ‏תורה כקרדום לחפור בה".

💥 ‏מרן גאון ישראל הגר"ד לנדו יגיע בין היתר למונסי וללייקווד שבניו ג'רזי וימסור שיעור בהיכל הישיבה ובמרכזי התורה הגדולים בעיר, וכן לביקור בישיבת פילדלפיה אצל זקן ראשי הישיבות הגר"ש קמינצקי ובעוד עשרות מרכזי תורה נוספים. הגר"ד ינוע ממקום למקום בארה"ב בעזרת מסוק מיוחד.

💥 ‏מרן הגר"ד לנדו יתאכסן בביתו של הנגיד ר' שמעון גליק. מלבד החיזוקים בהיכלי התורה יתקיימו גם התכנסויות של גבירים שישמעו דברי חיזוק מראש הישיבה לסייע לעולם התורה. הגר"ד לנדו סיפר זאת בביקורו השבוע למרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שבירכו על כך וקרא לחזק את התמיכה בעולם הכוללים.

💥 ‏יהודה שלזינגר בטוויטר: נכנסים לשבת עם שיא מטורף של 11(!) השתלות כליה בשבוע אחד. כשהרב הבר זצ"ל התחיל עם 'מתנת חיים' היו 4 תרומות כליה בשנה.

‏💥 ‏התרגשות בסלונים: לאחר שנתיים שהאדמו"ר לא יצא מירושלים ואף מיעט לצאת ממעונו, הרבי צפוי להגיע לביקור נדיר באלעד לקראת 'חנוכת הבית' לתלמוד תורה ולשטיבל של החסידות, ביום חמישי הקרוב. (שטארק).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.