רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 1 באוקטובר 2021

מביאים את המחלוקת לבורו פארק


אני כותב שורות אלו בכאב מפני שעשיתי מאמץ אישי של שנים שלא לדווח על הקורה בגור בבורו פארק, במשך של שנתיים - עוד לפני הקמת הקהילה של הגר"ש אלתר - סערו הרוחות בבורו פארק בשל נסיון של השתלטות על המוסדות, היה המון חומר ויכולתי לגרום בכך לכניסת כמות ענקית של גולשים וויתרתי על כל זאת, למרות שאיש בעולם לא פנה אלי ולא ביקש ממני שלא לדווח, הרצון שלי היה אחד ויחיד שהמחלוקת לא תפרוץ כאן, תרמתי את חלקי ואכן במשך שנתיים עד לפרשת הקעמפ כמעט ולא מצאתם דיווחים על מה שקורה

והנה עושים עכשיו מאמץ אדיר להביא את המחלוקת לאמריקה. מאז החתונה התפתחו הדברים בצורה ודרך, שגם אם גם קודם נאבקו על השטיבלאך, עכשיו זה הפך להיות נורא. הביאו מהארץ אנשי ריב ומדון, במיוחד חנוך זייברט שבמקום להתעסק עם הקורה בבני ברק הוא עסוק במאבק על כל שטיבל בבורו פארק

לא אכנס כאן לפרטי המחלוקת, מפני שאין לי מטרה להביא לכאן את המחלוקת. ממקום זה אני פונה לכל הצדדים בגור, אנא ואנא תשאירו את בורו פארק מחוץ למחלוקת. אכן המחלוקת קיימת המון זמן וכל חסיד גור שייך לצד זה או אחר, וישנם מי שבורחים משני הצדדים לא רוצים לקחת חלק במחלוקת. אבל מה שטוב היה עד לאחרונה, שחיו בשלום אלו עם אלו. אני גר עם הרבה שכנים חסידי גור שלכל אחד מהם חותמת מי שייך לצד מי, הם מדברים זה עם זה, השכנות טובה ביניהם ולמרות שרשמית כל אחד שייך לצד אחר ידעו מה הקו שלא חוצים. אבל עתה נראה כי מלבים את האש בצורה שתביא את זה גם לכאן וזה לא טוב

קיויתי שימצאו מי שירגיעו ינסו לחפש פשרות ודרכים שכל אחד יעשה שבת לעצמו ויגמר הענין. אבל נראה כי ישנם מי שמעוניינים במחלוקת הם חושבים שאחרת הם אלו שיפסידו וכאן הבעיה

אני פונה לשני הצדדים, תעשו שוב חושבים, טוב יהיה אם בכל מקום יביאו לרגיעה אבל פה אני עוסק רק בבורו פארק, ולפחות לכאן אל תביאו את המחלוקת הזו. אני מעיד שאפילו חלק מאנשי ירמיהו מתושבי בורו פארק היו מעדיפים שזה לא יגיע לכאן שימשיך כפי שהיה מפני שזה לא יעשה להם טוב. אסור לשכוח שאם חלילה האלימות תפרוץ גם כאן, המשטרה כאן זה משחק אחר לגמרי, ומי שייעצר על אלימות יישב, ומי צריך את זה. הרבה שמו מצלמות בכל פינה להיות מוגנים מן האלימים, וחבל להסתבך בשביל כלום. את המאבק תנהלו אבל בדרכים לגיטימיות ולא באלימות

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.