רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 4 באוגוסט 2021

מבזקים


 💥 ‏דרעי ב'חדשות 13': "בנט הציע לי להיות ראש הממשלה במקום נתניהו, לא לקחתי ברצינות"

💥 מורן אזולאי: ‏הליכוד והחרדים נחלו ב'וועדות לבחירת' תבוסה קשה. החרדים מחוץ לדיינים, הליכוד מחוץ לשופטים.

💥 ‏לאחר שנים שבהם שלטו הנציגים החרדים ועדה למינוי דיינים, מתן כהנא יקבע את זהות הדיינים. 9 מינויים יהיו לו בשנה הקרובה. הרבה מאוד במושגי מינוי דיינים. (אמיר אטינגר).

💥 דפנה ליאל: ‏מה שאין פוליטיקאים חרדים בועדה למינוי דיינים הוא הישג לאלקין שהוביל את העניין מאחורי הקלעים. - נקמה על שלא בחרו בו לראשות עירית ירושלים העדיפו את הנציג של ליברמן משה ליאון

💥 התחלואה אצל החרדים עולה - צבי טסלר: ‏25 מאושפזים במצב בינוני עד קשה מהמגזר החרדי (לפני יומיים היו 11 בלבד). 89% מהמאושפזים במצב בינוני עד קשה הם בני 50+. חלקם של החרדים באוכלוסיה הזו הוא 5.3% בעוד שחלקם בחולים עלה ל-8% (שלשום היה 4%).

💥 בני ברק: אחוז הבדיקות באזור סאטמר ובקרית הישיבה במרכז העיר נמוך יחסית, אבל עדיין, בחודש יולי בוצעו בסאטמר ובקרית הישיבה 507 בדיקות ו0 מאומתים.

💥 מעצרם של שני החשודים במעורבות בקטטה באשדוד - בה נדקר תלמיד ישיבה ונפצע באורח קשה - הוארך עד ליום ראשון. השניים תושבי בני ברק ומודיעין עילית. בדיון בבית המשפט עלה כי התקרית החלה כריב בין ילדים שהתפתח לקטטה המונית.• (גדלוביץ)

💥 ‏השר לשירותי דת מתן כהנא בכנס המועצות הדתיות: מתקפות מועצת הרבנות הראשית כואבות לי. יש לי כבוד עצום לרבנים הראשיים ולחכמי מועצת הרבנות הראשית. במשך 28 שנים בצבא שילמתי מחירים אדירים כדי לשמור כשרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.