רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 17 באוגוסט 2021

מבזקים


 💥 ערוץ 7: חה"כ ד"ר שלמה קרעי, הליכוד בדרישה מיו"ר הכנסת - "יש להשעות לאלתר את אחמד טיבי מתפקיד סגן יו"ר הכנסת שאותו הוא מבזה ומנצל בבוטות נגד צה"ל ולוחמיו".

💥 ‏ח"כ ‎איתמר בן גביר בגלצ: "המפכ"ל שבתאי סימן אותי. אגיש נגדו תביעה של מיליונים כדי ללמד אותו שהדין של אחמד טיבי שווה לדין של איתמר בן גביר".

💥 ‏ראש הממשלה בנט התקשר לפני זמן קצר לח״כ בן גביר לאחל לו רפואה שלמה. בנט אמר לבן גביר שהוא שמח לראות את הקריאות שלו להתחסן. בן גביר שב והדגיש את חשיבות החיסונים גם בפני בנט אך ביקש ממנו לעשות ככל יכולתו כדי להימנע מסגר. (דפנה ליאל).

💥 גרינצייג: בסקר שנערך על ידי חברת המחקר החרדית אסקריא עולה: מידת האמון של הציבור החרדי ברשויות המקומיות נמוכה משמעותית לעומת הציבור החילוני. האמון הגבוה ביותר בגופים ברשות המקומית היה לחרדים תושבי אשדוד והנמוך ביותר היה לתושבי בית שמש (3.8 מתוך 10)

💥 יו"ר סיעת יהדות התורה, חבר הכנסת, יצחק פינדרוס, למשה גלסנר בקול ברמה: "מתברר שלא קמה ממשלה, שום דבר לא קורה במדינה. צריך לפרסם מודעת דרושים - מחפשים רה"מ למדינת ישראל".

💥 עיתונאי חדשות 13, אלמוג בוקר,  למשה גלסנר בקול ברמה: "ההחלטה של ראש הממשלה, נפתלי בנט, שלא להגיב לירי מרצועת עזה - מאוד מוזרה. אנחנו רואים פה חזרה למדיניות ההבלגה וזלזול בתושבי הדרום".

💥 המשטרה מזמנת תושבים יהודים בלוד ומורה להם להפקיד את נשקם בתחנה ללא סיבה ברורה. לחלקם נאמר כי מדובר בחלק מ"חקירת רצח". כולם נושאים נשק באישור וברשיון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.