רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 1 באוגוסט 2021

על דאטפת אטפוך וסוף מטיפיך יטופון

מאת: חרדי בעולמו


רצה ראש עירית ירושלים להוסיף סגן על סגניו. איני יודע איזה רוח של עזות או קדושה עברה עליו, אבל הוא מצא לנכון שסגן ראש העיר שימונה, יהיה יוחנן ויצמן, מועמד וחבר 'יהדות התורה'.

רצה, אבל לא עלתה בידו. התערב השטן, עשה מה שעשה (כדרכם של שטנים) ולצער השכינה עלה בידו הסיכול והמינוי הועבר מויצמן למועמד של הליכוד.

לנו, הקוראים התמימים (מצביעי האות הקדושה לדורותיה) כבר מוכרים המאבקים של כל 'השונאים' 'השמאלנים' וכל החילוניים הללו שכל הזמן מטרפדים כל דבר שקדושה רק מריחה ממנו.

חבל מאוד שאיבדנו את כוחנו בקואליציה. בעת שידינו היתה תקיפה, יכולנו לנווט דברים מלמעלה. מישהו היה מעז להעביר משרה שמיועדת לציבור החרדי למועמד של הליכוד??? ברור שהכל זה המשך הנזק של כל הרשעים הללו (ושלא נשכח את בנט שלא מפסיק לגנוב קולות ולשקר כל הזמן, כמובן). אם ליצמן, למשל, היה שר החינוך, מישהו היה מעז לגעת בויצמן???

לכן, רבותי קוראי בעולמם, דעו וזיכרו ביום פקודה, להצביע אך ורק ליהדות התורה. אי אפשר לסמוך על אף אחד מכל האחרים, גם אלו שנראים כאוהביכם, רק בצרותיכם הם מעוניינים.

 

חרדי בעולמו.

נ.ב.

לסקרנים ולאלו שבכל זאת מתעקשים על קצת עובדות. מי שטירפד את מינוי של ויצמן לסגן ראש העיר, היה חה"כ ליצמן (שחושש מהתחזקות כוחו של ויצמן בתוך סיעת הקדושה והנדל"ן). אבל זה, מן הסתם, מידע שולי שאין צורך להתעכב עליו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.