רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 9 באוגוסט 2021

פורעי גוטמכר מציגים: פריצות, שודים, רדיפות, וכעת גם אלימות נגד הגבאי הישיש של אדמו"רי סאדיגורה • תמונת מצב אמיתית!


בעוד קבוצת הטרוריסטים מחרחרי הריב בריוני ר' שיעלה מחצר בני ברק, עסוקים זה 3 ימים ולילות ברציפות בעבודת הפריצה והגזילה המאסיבית בדירתו הפרטית של הרבי זיע"א ואלמנתו הרבנית שתחי' מעל בית המדרש, כשהם מקווים לסיים את מלאכת ההשתלטות הפלילית המנוגדת מפורשות להלכה ולחוק בהקדם האפשרי, ואו אז להעלות את רבם לרקוד על דם אמו האלמנה תוך סיבוב הסכין בגבה בהנאה צרופה, יש לכוין את הזום גם למתחולל בירושלים.

קבוצה נוספת המשויכת לאותם פורעי גוטמכר ממשיכה במלאכת ההצקה והרדיפה וכעת גם נגד הרבי מסאדיגורה מי-ם, בית מדרשו וחסידיו, בהוראה מפורשת של אחיו הצעיר מבני ברק העסוק בד בבד כל העת ברדיפת האמא כאמור לעיל. אמש (א') הגדילו עשות כשהם צרים על חדרו של האדמו"ר במשך זמן רב בעוד הוא שוהה בפנים ומקבל את קהל חסידיו ונאמניו לעצה וברכה. אלו ניסו להלך אימים על חסידיו כשהם קוראים קריאות גנאי לכיוון חדרו של האדמו"ר ומקללים ומגדפים את גבאיו ומקורביו.

ואז נחצה עוד קו אדום. בניסיונות להדוף את מעגל החסידים מחוץ לחדר הרבי, במטרה לפרוץ פנימה וחלילה לפגוע בכל הקדוש והיקר, היכו ודחפו הטרוריסטים המרושעים שליחי הינוקא את הגבאי המיתולוגי הרה"ח רבי אלטר יוסף היזרעאלי שליט"א אשר עמד על המשמר בפתח חדרו של הרבי, כשבכל מקום הם נוקטים באותו דפוס אלימות קשה ומבחיל, בכדי להציק ולרדוף ולשפוך כמה שיותר דם נקי היל"ת. והכל ב"מסירות נפש" למען המטרה הנעלה.

משפטן בכיר העוקב אחר המתרחש אומר היום כי "אין מתנה גדולה יותר שיכולים להעניק אנשי צד בני ברק לצד השני, מאשר האלימות הקשה, הפריצה והשוד, וניסיונות ההשתלטות המנוגדים לחוק עליה הכריזו באופן מפורש באמצעות הוועד העליון. כל פעולה כזו מהווה ירי עצמי עבורם, כשאת הנזק האדיר שהם מחוללים לעצמם הם יקלטו רק בהמשך". 

למרות זאת בגזרה הירושלמית מבטיחים שלא ישתקו אל מול הפרעות המתחוללות וניסיונות הפגיעה באדמו"ר ובית המדרש, וכבר בימים הקרובים צפויים מעצרים נגד כל גורם המעורב המנסה לקחת את החוק לידיים ולהפר את הסטטוס קוו הקיים. נמשיך לעקוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.