רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 24 באוגוסט 2021

מבזקים


 💥 עו"ד אלי פריינד בועדת החקירה: "לא השתתפתי בשום ישיבה של ארגון האירוע בו השתתפו נציגי תולדות אהרן  והמשטרה. אפילו מנימוס לא זימנו אותי והישיבה הרבה ישיבות של תולדות אהרן עם המקומות הקדושים והמשטרה".

‏💥 האסון במירון: מנכ"ל אתר הרשב"י, עו"ד אלי פריינד, מעיד בפני ועדת נאור - "קיבלתי לפני ההילולה טלפון מישראל דרעי שאמר לי - 'ההר עובר לתקציב הילולה, מעכשיו אני קובע את הדברים'. התחננתי אבל לא הוזמנתי אפילו לישיבה אחת". (יובל אראל).

💥 ‏השופטת מרים נאור מדגישה בועדת החקירה: "הוועדה לא יזמה הריסות (מבנים לא חוקיים) באתר מירון, ולא תתערב. הכל צריך להתנהל כחוק. אנחנו לא ננהל את האתר, שיהיה ברור לגמרי. אנחנו מקבלים כל הזמן פניות, כן להרוס או לא להרוס, אנחנו לא יזמנו את זה ולא ניכנס לזה. שזה יהיה ברור".

💥 מיום חמישי רחבת הכותל המערבי תחולק שוב לקפסולות.

💥 שגריר ישראל באוקראינה, מיכאל ברודצקי, למשה גלסנר בקול ברמה: "הרשויות האוקראיניות נערכות לקראת האירוע ההמוני הצפוי באומן בראש השנה. הדרישות האוקראיניות הן שמי שלא מחוסן יכנס לבידוד, בנוסף, חובה על כל אחד להביא ביטוח בריאות".

💥 קובי בורנשטיין: במכתב ששלח הבוקר לרבני הערים, חושף הרב דרור אריה כי השר כהנא הודה בפני הרב הראשי ובפני גורמים נוספים דוגמת רבה של פתח תקווה הרב מיכה הלוי כי הוא נתון ללחצים מצד שר האוצר ליברמן, וכי מי שקובע את פרטי רפורמת הכשרות זה ליברמן.

💥 משה נוסבאום ב׳חדשות N12׳ על האסון בגבעת זאב: מתברר כי תקנות הבטיחות בעבודה בשטח מועצת גבעת זאב שנמצאת מעבר לקו הירוק לא עודכנו, והחוק הירדני חל עליהם ומשכך ייתכן ולא יהיה ניתן להעמיד לדין את המעורבים באסון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.