רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 1 באוגוסט 2021

מבזקים


 💥 זעזוע בבני ברק. אלמונים ריססו בליל שבת צלבי קרס על כניסת בית הכנסת ישראל הצעיר ברחוב הרב קוק בעיר יחד עם זריקת דברי תועבה.

💥 ח"כ יעקב אשר: "ההשתוללות הבריונית וריסוס צלבי הקרס בבית כנסת השבת בבני ברק הוא פרי ביאושים של הסתה מתמשכת ונטולת רסן נגד כל דבר שריח של יהדות וחרדים נודף ממנו. מקווה שאצליח להעביר בהקדם את תיקון חוק הגזענות כדי שהמסיתים יבואו על עונשם ותיווצר הרתעה אפקטיבית".

💥 ‏המשטרה פתחה בחקירה בעקבות ההשחתה וריסוס צלבי הקרס בבית הכנסת 'ישראל הצעיר' בבני ברק. חוקרי מז"פ הגיעו לזירה ואוספים ממצאים 

💥 יאיר לפיד בטוויטר: ‏קורא למשטרה לחקור במהירות ולמצוא את מי שצייר צלבי קרס בבתי כנסת בבני ברק

💥 ‏הפגיעה בבית הכנסת בבני ברק | אורי בנקי, אביה של שירה בנקי ז"ל, אשר תמונותיה פוזרו במקום: "התעוררתי לתוך זה הבוקר. זה קצת אגרוף בבטן שעושים שימוש בתמונה של שירה למעשה מהסוג הזה".  רדיו 103N 

💥 חה"כ אורי מקלב על צלבי הקרס בבית הכנסת בבני ברק: המראות הללו שהגיעו לפתחה של העיר בני ברק הינם תוצאה ברורה של ההסתה של ליברמן המתמשכת חודשים ארוכים בנסיון להביא לפילוג וקיטוב בעם. קורא לשר לביטחון הפנים שלא להניח למקרה זה ולמצות את החקירה עד תום" .

💥 ‏השר לביטחון הפנים עמר בר-לב: "הוונדליסטים שהשחיתו את בית הכנסת בבני ברק - אנחנו נשים עליכם את הידיים ואתם תשלמו על כך. תתביישו"

💥 ‏רה"מ בנט מגנה את השחתת בית הכנסת בבני ברק: "מעשה חמור של שנאה והסתה. ביזוי קודשי ישראל, והשימוש הנפשע בתמונתה של הנערה שירה בנקי, הוא מעשה של נבזות ורשעות. לא נעבור על כך בשתיקה. המשטרה תמצה את הדין עם הפושעים, ואנו נבוא עמם חשבון"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.