רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 20 באוגוסט 2021

הסטירה שנתן יצחק מאיר פרסטר לבחור


הסרטון המזעזע שרואים את המשגיח יצחק מאיר פרסטר נותן סטירה לבחור 
לא ניכנס מה עושה המשגיח הרשי גרינוולד שזורק סטנדר על בחור מתמקד בפרסטר 

איצה מאיר המשגיח בישיבה קטנה בעלזא בני ברק ברחוב שמאי 
המנהל משק 
נסע לשבועיים לחו״ל לחתונה של בנו 
אז הייתי בחור צעיר 
והמשגיח הדגול איצה מאיר אומר לי בפה מלא שלא ידעו שאני אמרתי 
לדאוג שכל הדלתות של המשק יפתחו ולא משנה באיזה צורה 
אני קצת נבהלתי 
חברי לא כל כך נבהל 
בלילה ניפרץ חדר המחסן 
מיד היתפזרו עשרות קערות וספלי נטילת ידיים 
למרות שלכל בחור היה ליד המיטה ושנישבר או נעלם מנהל המשק מיד היה מביא חדש 

הדלת של מחסן המזון ניפרצה 
הבלאגן חגג 
לא שהיה מה לקחת היה בקושי חד פעמי ומוצרי מזון גלם 
אבל חלק גדול נהרס
הכל בעידוד איצה מאיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.