רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 9 ביולי 2021

ככה מחנכים בגור של היום


כואב לכתוב זאת אבל זו האמת המרה. החינוך בגור היום הוא כזה שאין לאמת ולמציאות דבר. אתה יכול לחיות ביום ולזעוק כי זה לילה ובלילה לזעוק כי זה יום, מחנכים את הצעירים בדרך שכל כולה היא התאמה למצבה של גור ולא למציאות. האמת בכלל לא חשובה, המטרה היא מה שחשובה גם אם זה בא על חשבון איסורים חמורים ומעשים הגובלים שפך דם בטרור ואלימות נוראה

כאשר יושבים עם מי שאינם חסידי גור ועוסקים עימם בנעשה בגור, במשך שנים שואלים ומתפלאים מדוע הרבי מגור רודף את בני ה'פני מנחם'. אספר כאן את מה שקרה לי עם גור איך התחיל הסכסוך שלי עימם, הייתי ידיד גדול שלהם עד שטרוריסט הרים לי טלפון ואיים על חיי ומדוע, מפני ששאלתי שאלה

היה זה לאחר י"ט כסלו הגאון רבי דניאל אלתר הוזמן להיות נואם הכבוד בכפר חב"ד. 'המודיע' הביא דיווח על הכינוס מילה במילה כמו ששלחו לכולם, אך הוציא קטע, את דבריו של הנואם המרכזי הגאון רבי דניאל אלתר בנו של ה'פני מנחם'. שאלתי את עורכי 'המודיע' מדוע הוציאו אותו. שמעתי את דבריו הם עסקו אך ורק בתורה וחסידות בשום דבר אחר לא, מדוע מגיע לו שישמיטו את שמו. זה קרה לפני הרבה שנים עוד לפני שהיה מי שחלם שיקרה מה שקרה בסופו של דבר בגור. במקום שישיבו לי קיבלתי טלפון מאחד שאיים עלי ואחר שכתב לי כי שלחו 16 טרוריסטים לעשות לי את מה שעשו לאנשי בתי ורשא - אם אתם זוכרים את הפרשה ההיא, - ומאוחר יותר גיליתי כי את הטרור נגדי ניהלו כמה ביניהם ישראל שטול האיש של יענקל ליצמן שכעסו על 'החוצפה' שלי ששאלתי את השאלה מדוע השמיטו את שמו

אמרתי אז למאיימים שאני מזמין אותם לבא להלחם, ואדרבה שישלחו לא 16 אלא מאה טרוריסטים ונראה מי יעשה את המלאכה יותר טוב, ומאז פרצה מלחמה קשה בין גור לביני שהיום הם מתחרטים על הרגע שהתחילו

גור ניהלה מלחמה בילדי ה'פני מנחם' הרבה שנים. כל הענין של הפסקת לימוד ה'עיון' בגור היה בשביל למנוע מר' שאול לתת שיעורים, בנו 'אידיאולוגיה' של לא ללמוד 'עיון' בשביל להכות בר' שאול אלתר

צר לכתוב את השורות האלו אבל זו האמת המרה. ל'פני מנחם' בנים תלמידי חכמים עצומים, לרבי הנוכחי של גור ילדים הרחוקים מאוד מלהיות תלמידי חכמים. לכן הם בנו משהו חדש שעם זה הם מסתובבים בעולם. ואחד המטיפים שלהם לפני שבועיים היה בבורו פארק וזעק כי רבי לא צריך להיות תלמיד חכם. אבל אחרים לא אוהבים זאת אז הם מטיפים לצעירים כי ילדי הרבי תלמידי חכמים עצומים ואילו ל'פני מנחם' ילדים עמי הארצים שאפילו פסוק חומש אינם יודעים לקרא

במקום שיעשו את הצעד הכי נכון עוד אז כאשר פרשו לומר לפורשים שלום לכו טוב שהתפטרנו מכם לא צריך אותכם ולבנות את עצמם בצורה חיובית, הם העדיפו את הדרך השלילית הזו שבה גור מפסידה מפני שהעולם לא טיפש. לומר שילדי הרבי הנוכחי תלמידי חכמים וילדי ה'פני מנחם' עמי הארצים' צריך להיות עם הארץ בשביל להאמין כך

חבל שהגענו למצב הזה של עיסוק בדברים כאלו, מה שגרם לכך הוא הטרור והאלימות. לגור יש רק דרך אחת, למנות יועצים חכמים שמבינים ענין איך לצאת מן הבוץ הזה ולעלות על דרך המלך. בדרך שהיא הולכת עתה היא תתדרדר מטה מטה

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.