רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 5 במאי 2021

מבזקים


 המפכ"ל קובי שבתאי שוחח עם היועמ"ש וביקש להקים ועדת בדיקה לאסון במירון בראשות שופט. (חדשות 13).


׳ידיעות׳ על אסון מירון - תחקיר מקיף של משרד הבריאות על האירוע מגלה, כי פינוי הפצועים קשה לבתי חולים בירושלים נבע מכך שמנחתי מסוקים במרכז לא היו מוכנים לקליטה. לפי התחקיר, מנחתי המסוקים בשיבא, איכילוב ובלינסון לא היו כשירים כלל.

חיים יעקבזון: ‏חבר כנסת מיהדות התורה אומר לי כעת - "97% שתוקם ממשלת לפיד בנט. בגוש השינוי רוצים שהנשיא יודיע על זהות מקבל המנדט בהקדם האפשרי, כשהמטרה להודיע על הקמת ממשלה כבר בשבוע הבא".

יעקב ריבלין: הסיבה המרכזית שהנציגים החרדים לא נכנסים למו״מ עם גוש השינוי להמנעות תמורת שמירת עולם התורה היא פסיכולוגית. המעבר החד מאדוני הארץ לנספחי קואליציה קשה להם. הם מעדיפים לשאת נאומים חוצבי להבות באופוזיציה ולזעוק חמס נגד הגזירות של ליברמן. את מחיר האגו ישלם כל הציבור החרדי.

‏גפני מאשים ברשת ב' את ‎נתניהו בכשלון: 1. יחסים אישיים עכורים שלו עם בנט וסער מנעו הקמת ממשלה: 2. טיפח את סמוטריץ׳ ושות׳ שסיכלו ממשלה. לשאלת יחימוביץ: אולי איבד את היכולות הידועות שלו? השיב גפני ״יכול להיות, ואני מסכים אתך, אבל אני לא אגיד את זה, כי זה לא הוגן, לא אזרוק אבן אחר הנופל״.

גפני תוקף את בנט בתגובה להצהרה הערב: "אף אחד לא טיפש, בנט מהרגע הראשון העדיף ממשלה עם לפיד ולא עם נתניהו (שרקי).

ארי קלמן: ‏גפני סירב להמליץ על בנט גם במקרה שיתחייב להקים רק ממשלת ימין. עכשיו גפני טורק את הדלת בפני הצעת בנט להצטרף לממשלה החירום ״לא תודה״

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.