רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 31 במאי 2021

מבזקים


 💣יניר קוזין: ‏ליברמן בהתקפה על בני גנץ: "פתאום יש מלחמת קודש על תיק החקלאות, האם זה רק תירוץ האם מישהו שומר לעצמו אליבי מראש? זה דבר מוזר ביותר. 

אם מישהו רוצה לפרק את גוש השינוי על תיק החקלאות או נגב וגליל? אז בבקשה."
עוד לא התחלנו וכבר מכות.

💣ליברמן הסתבך? בחקירה הנגדית של אילן ישועה היום אומר ישועה כי אלוביץ' ביקש ממנו לרצות את אביגדור ליברמן כי היה צריך ממנו חתימה לעיסקה של חברת חלל שהייתה צריכה אישור ממנו כשר הביטחון, עוד הוצגה כתבת קידום לגן ילדים "שורשים" לבקשת בנו של ליברמן.

💣עמית סגל: ליש עתיד, הגדולה בסיעות הקואליציה המיועדת, ממתין רק מקום אחד בקבינט, ויבול התיקים הדל מכולם.

‏💣פרסום ראשון: הרב אלי סדן פועל לגרום שאיילת שקד תמונה לשרת החינוך בממשלת בנט - לפיד המתגבשת. הרב סדן שוחח עם שקד וקרה לה לא להיכנס לממשלה המתגבשת אם תקום, הרב טען כי יש חשיבות לא להפקיר את תיק החינוך. (אמיר אטינגר).

💣יהודה שלזינגר: לא בנט ולא לפיד. ראש הממשלה הבא הוא אביגדור ליברמן. בשקט בשקט ליברמן מקבל לידיו כח מטורף ובלתי מוגבל. כרגע מדובר על: תיק האוצר, ועדת כספים, הנגב והגליל, שר במשרד האוצר וככל הנראה תיק נוסף. בנוסף, הוא יקבל את: האחריות על הותמ"ל וועדת הרפורמות.

💣עוד מיהודה שלזינגר על איווט ליברמן: למעלה מעשור לא החזיקה מפלגה אחת גם במשרד האוצר וגם בועדת הכספים - שני הצינורות המרכזיים לתעדוף והעברת כספים, עכשיו שניהם יהיו בידי ליברמן. לזה יצטרף כח נוסף בדמות שר במשרד האוצר פלוס  גישה ישירה לשטח דרך משרד הנגב והגליל. בקיצור, יש בעל הבית חדש במדינה - אביגדור ליברמן.

💣הליכוד: השמאל לא הצליח לחזור לשלטון במשך שני עשורים, ואז הגיעו בנט וגדעון. הרבה מילים גבוהות לא יוכלו להסתיר את האמת הפשוטה שגדעון ובנט מנסים להחביא: אפשר להקים ממשלת ימין תוך זמן קצר, במקום לדהור לממשלת שמאל מסוכנת. עוד לא מאוחר מדיי להתעשת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.