רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 31 במאי 2021

מבזקים


 💣מיכאל שמש: עימות חריף מאחורי הקלעים של הקמת הממשלה: המשא ומתן עוכב במשך שעות אחרי שגנץ ואנשיו טענו - "מתדרכים נגדנו".

💣הודעת סיעת יהדות התורה: לקראת האפשרות שתוקם ממשלת ''אחים'' חדשה, הודיעו חברי הסיעה כי יילחמו בחורמה מספסלי האופוזיציה, כנגד כל ניסיון פגיעה ביהדות ובזכויות הציבור החרדי. כפי שעשו זאת בעבר אל מול ממשלת ''האחים'' שהחזיקה מעמד בקושי שנה וחצי, כך חברי הסיעה ייאבקו בכל הכלים ובכל האמצעים גם הפעם.

💣עוד מהודעת סיעת יהדות התורה: הסיעה הביעה את תמיהתה לנוכח אלה שרוממות היושרה בפיהם, לתת את השליטה הכלכלית במשרד האוצר ובוועדת הכספים האמורה לפקח על פעולות האוצר לאותה מפלגה הידועה בחקירות נגד ראשיה ובכתבי האישום נגד בכיריה.

💣הודעה מטעם סיעת ש״ס: ״לאור כל מה שהוצג בפנינו על הארועים הפוליטיים בימים האחרונים, אנו משוכנעים בביטחון מוחלט כי יש אפשרות להקים מיידית ממשלת ימין בת 65 ח״כים. ההצעה שהועברה לנפתלי בנט ולגדעון סער יכולה להוביל להקמת ממשלת ימין אך לצערנו ממשלה כזאת לא קמה עד עתה רק משיקולים אישיים״.

💣עוד מהודעת סיעת ש״ס: ״אנחנו קוראים לנפתלי בנט, איילת שקד, גדעון סער וזאב אלקין בקריאה אחרונה: אל תתנו ידכם להקמת ממשלת שמאל שתסכן את ארץ ישראל ותורת ישראל. זכרו כי הקמת ממשלת שמאל תהיה לדיראון עולם״.

💣מורן אזולאי: פעיל ליכוד מוכר ומעורב היטב שפגשתי במסדרונות הכנסת עכשיו אומר לי: ״הסיפור בנשיאות רחוק מלהיות סגור לטובת הרצוג. מתחיל סחף לטובת פרץ. אנחנו שומעים את זה בשיחות בארבע עיניים״. אין לי מספיק מידע כרגע להגיד אם הוא צודק או לא, אבל מציפה פה.

💣אבי רבינא: החרדים לא רק יצביעו עבור הרצוג, הם גם עובדים חזק בשבילו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.