רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 5 במאי 2021

מבזקים

הערב בערוץ 12 נחשפים התיעודים ממצלמות האבטחה במירון.

בתיעוד החדש שיוצא מתברר מעל לכל ספק כי שום מחסום לא חסם את היציאה, רואים את התנועה זורמת במשך זמן עד לקריסה ולאסון רח"ל.

ישי כהן: ‏במשך ימים ארוכים מפיצים ברשתות פייק ניוז על ״מחסומי מוות״ של המשטרה. הערב חשף יוסי מזרחי בחדשות 12 את צילום האסון דקה אחרי דקה כפי שתועד במצלמת אבטחה. לא היה מחסום. פשוט שקר. האסון הזה כל כך גדול, לא צריך לייצר פייק ניוז סביבו.

אחרי האסון במירון: יו״ר ׳שלומי אמונים׳ סגן השר מאיר פרוש שובר שתיקה ב׳מהדורה המרכזית׳ ב׳קול ברמה׳ בהגשת משה גלסנר.

ח"כ מאיר פרוש ב׳קול ברמה׳: "אני נגד ששופט יעמוד בראשות ועדת בדיקה, טובת הציבור החרדי לא תעמוד לנגד עיניו. אף גורם ממשלתי לא דיבר איתנו שיש סכנה וצריך להגביל את מספר המשתתפים מבחינת בטיחות. משרד הבריאות ביקש בגלל נגיף הקורונה ועל כך דרשנו שלא תהיה הגבלה״

האסון במירון - סגה״ש פרוש לגלסנר ב׳קול ברמה׳: ״כדי שלא יהיה אסון צריך להשקיע הרבה כסף ומי שצריך להשקיע במקום היא המדינה. ברור שכשהמדינה אחראית על מקום כזה, שיהיה מתואם עם ועדת רבנים שתהיה מורכבת מהציבור שעולים למירון. כך שלא ייכנסו גורמים זרים כמו רפורמים ומיסיונרים, כמו המצב שהגענו אליו בכותל״.

׳ווינט׳: המפכ״ל שבתאי ממוקד בימים האחרונים לכוון את האחריות לאסון מירון אך ורק לגזרת מחוז צפון בלבד. שבתאי התייעץ בימים האחרונים עם היועץ הבכיר אבי בניהו איך לנהל את המשבר, ודאג שכל תיק המסמכים יועבר ממחוז צפון ללהב 433. המפכ״ל גם אסר היום להוציא מסמכים, רק באישורו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.