רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 31 במאי 2021

הטענות על הויזניצער הרבה יותר קשות


מאת ויזניצער

לצערי הרב אני מכיר עוד שני אלמנות צעירות חסידות ויזניץ עם יתומים קטנים בבית שאני בקשר טוב עם המשפחה אחים אבא ועוד 
והטענות על הרומני ישראל הגר הרבה יותר קשות ממה שכתוב 
שהרומני הזה הגיע לניחום אבלים אצל אחד ההורים 
שאל איפה גר הניפטר בזמן שעשרות אברכים מהקהילה ניכנסו עם קבלות טובות שקיבלו לרפואתו 
ורב הקהילה ישב בצד והרבי ליבן של ישראל שאל בקול הוא גר אצלך 
תתבייש לך שרולצה האברך היה חולה שלוש שנים 
והזכירו אצלך מאות פעמים חברים ומשפחה ואתה שואל את האבא איך השם המלא של הניפטר ואיפה גר 

שרולצה אבא של חבר טוב שלי  מבני ברק היה חולה שנים  והיה צריך לעבור טיפול 
אחיו מחו״ל הגיע להיות עם האבא ואומר לחברי לפני שאני נוסע לבית חולים יזכיר אצל הרבי 
שניגש אחרי שחרית ואומר אבא מתחיל היום טיפול 
ואתה שרוצלה שואל מה השם 
לעזעזל אחי הזכיר עשרות פעמים ואתה לא זוכר 
שרולצה לא מענין אותך כלום 
עשרות בחורים מבוגרים זרקת מהישיבה אחד לא שאלת איפה נמצא ומה עושה 
כלום כלום 
לא לחינם עיריית בני ברק אומרת שבויזניץ יש הכי הרבה נוער נושר שפשוט לא מענין אותך כלום כלום 

שרולצה לא נספר על השלום זכר של היתום יוסף שמעון גרינברגר 
שבטעות חשבו שלך נולד נכד וזה היה נכדה 
והתחילו לשיר סימן טוב
וכולם צחקו והבינו שהיה טעות 
אבל במוצאי שבת צוות היחצנים הוציא הודעה הרבי שר כמו לנכדו 

לא ניכנס לצד שלקחת במחלוקת בסדיגורא לא שבדקת או דיברת עם שני הצדדים 
חיים משה המליונר הפוסק אחרון שלך 

שרולצה עזבת את ויזניץ עם 80 אנשים שהסכימו ללכת איתך באש ובמיים 
אחרי 18 שנה כולם עזבו אותך בגדת בהם 
עם כולם היה לך מריבה וסכסוך 
מי נישאר איתך אחד לא 

ראו את זה בדין תורה עם בעלזא נאחזת בקרנות הח״כ בכל הכוח 
לא נתת להגיע לדין תורה בלילה הראשון 
המידות טובות נעצרו שהגיע לח״כ 
היית צריך להגיד בקול אני מותר לגיסי הבעלזר שעזר לי ב18 שנה נגד כל הזמם 

בגיסך הבעלזר בגדת אחרי שהחזירו אותך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.