רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 24 במאי 2021

מבזקים


 מוטי גילת מסביר עכשיו ברשת ב איזה מכור מראש הרעיון לוועדת חקירה שהציעו החרדים, כאשר כמעט כל הממונים יהיו בפיקוח או מטעם דרעי


הליכוד, סמוטריץ' ויהדות התורה סיכמו לקדם הקמת ועדת חקירה לאסון במירון שבראשה לא יעמוד שופט, אך תהיה לה סמכויות כמו ועדת חקירה ממלכתית (אדמקר).

סמוטריץ' על ועדת החקירה של אירועי מירון: ‏שלא יעמוד בראשה שופט זה אכן חשוב. אבל העיקרון המנחה החשוב יותר שסוכם הוא שזו תהיה וועדה עם שיניים, לא יהיו חברים בה גורמים שצריכים להיחקר בעצמם (החתול והשמנת...), והיא גם תחקור אחורה למציאת האשמים ותמצה איתם את הדין ולא רק תמליץ קדימה.

‏ההצבעה על הקמת ועדת חקירה ממלכתית בראשה יעמוד שופט עברה למרות התנגדות גוש הימין.

שלמה פילבר: רוצים להבין איך מרגישים החרדים כשיאיר לפיד דואג לאסון במירון? דמיינו שאיתמר בן גביר ממונה ליו"ר הוועדה לטיפול וסיוע למגזר הערבי. הבנתם?

ח"כ יעקב אשר: "יש עתיד מתעטפת בצדקנות מעושה כביכול היא דואגת להרוגי אסון מירון. בבריונות דיקטטורית חסמו דיון בהצעות החוק שלנו לוועדת חקירה ולפיצויים למשפחות ההרוגים שמשוועות לסיוע כלכלי מהיר. השימוש הפוליטי הציני בהרוגי האסון ראוי לכל גינוי, בושה וחרפה".

‏ח"כ יעקב אשר תוקף בגל"צ: "ברגע שיש עתיד ראו את תפוח האדמה הלוהט של אסון מירון, הם קפצו עם הצעת החוק. זו פוליטיקה של ליגות נמוכות. יש לנו הצעת חוק לועדת חקירה עם סמכויות כמו ממלכתית אבל אנחנו לא מוכנים שנשיאת ביהמ"ש תמנה את חברי הוועדה. יש לנו ניסיון מר מדי בכל מה שקשור לשופטים וענייני דת".

פרבר: ‏מספר עסקנים המקורבים לגדולי תורה ומנהיגים בציבור החרדי, מנסים להחתים את גדולי ישראל על מכתב נגד תמיכה בועדת חקירה ממלכתית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.