רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 14 במאי 2021

מבזקים


 מתפרע בן מיעוטים שניסה לפרוץ לבית משפחה של יהודים, נורה על ידי בעל הדירה.

פונה לבית החולים במצב בינוני

שילה פריד על פרעות לוד הלילה: ‏ביומנים שמנהלים תושבי לוד, הלילה היו בעיר יותר מ40 אירועי ירי. דוברות המשטרה לא הזכירה אף אחד מהם בהודעותיה לתקשורת. כן הוצת משאית ורכבי יהודים, הושלכו בקבוקי תבערה וזיקוקים והוצת בית כנסת וכמה דירות שבנס כובו ללא נפגעים.

הרב אבינר מבכירי הציונות הדתית ומי שישיבתו בלב העיר העתיקה תוקף את בן גביר וסמוטריץ: ‏"חס וחלילה להתלונן על המשטרה, היא עושה עבודתה נאמנה ובהצלחה עצומה. וביחסית למדינות מתורבתות אחרות, הבטחון כאן הרבה יותר טוב לאין ערוך. מקרים חריגים צריכים תיקון, אבל צריך יש לראות את הכל בפרופורציה".

‏מחשש לעימותים: משטרת ירושלים תציב עשרות שוטרים, במרבית שעות היממה על ציר חיים בר לב (כביש 1) המפריד בין השכונות החרדיות לשכונות מזרח העיר. (תמרי).

ניר דבורי: גורם ביטחוני: "אתמול התבצעו לפחות 20 סיכולים ממוקדים על בכירים, לחמאס יש מאות הרוגים. השמדנו את מרבית מערך הייצור הרקטי של הארגון, שיתקנו את מערך המנהרות שהיה כלי אסטרטגי שלו, ויש עוד הרבה הישגים שהם עדיין לא מבינים".

נתניהו: "המילה האחרונה לא נאמרה, מבצע 'שומר החומות' יימשך ככל שיידרש".

ארה"ב הסכימה: דיון במועצת הביטחון ביום ראשון על המצב בעזה. יתכן ומאותת מה השעון החול המדיני של ישראל. חלק מהמדינות החברות רצו כבר מחר, אך ארה"ב התנגדה לכך (עמיחי שטיין).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.