רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 19 במאי 2021

האדמו"ר מקרלין פרץ בבכי


 נשיא איחוד הצלה אלי ביר לקאהן ב'קול חי': "בליל החג נכנסתי לאדמו"ר מקרלין כדי לעדכן אותו שיש שני הרוגים. הוא פרץ בבכי. לא ידעתי מה לעשות. התחלתי לבכות איתו. זה היה מהרגעים הקשים ביותר שהיו לי"

מתוך פוסט של אלי ביר יו"ר איחוד הצלה:
הרבי מקרלין שליט"א הוא אדם עדין במיוחד, מאיר פנים ואכפתי.
הוא עבר אחד-אחד אצל הפצועים, בדק מה שלומם וחיזק אחרים.
לאחמ"כ פנה לביתו הסמוך.
נכנסתי לבית וראיתי את הרבי יושב כולו מכוסה בטליתו.
הוא ראה שנכנסתי וקם ממקומו.
הוא הסתכל עליי ואמר לי שהוא התפלל עליי כשהייתי חולה מאוד בקורונה, ושהוא שמח מאוד שיכולתי לבוא לעזור.

הייתי חייב לבשר לו שיש 2 הרוגים. הרבי ואני עמדנו שם יחד ובכינו דקות ארוכות.
רציתי רק לחבק אותו, הרגשתי את הכאב שלו. הוא עמד שם, הלום ומזועזע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.