רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 14 במאי 2021

מבזקים


 טוויסט בעלילה: אחרי שעו"ד נתי רום הוביל לשחרור היום של צעיר יהודי נגד עמדת משטרת לוד תוך שהשופט קובע שאין כל חשד סביר לביצוע עבירה כלשהי, עו"ד נתי רום נעצר הערב בעצמו על ידי משטרת לוד,  אל המקום הוזעק (עו״ד) ח"כ שמחה רוטמן שחילץ את עו"ד נתי רום מידי המשטרה (אבישי גרינצייג).


שמעון הצדיק: המשטרה מפעילה בואש בכינון ישיר על כ30 פעילי ימין שעמדו בצומת וקראו קריאות גזעניות כלפי ערבים. חצי שעה קודם, מהצד השני של הכביש יידו מתפרעים ערבים אבנים וירו זיקוקים. (גלצ)

בית הכנסת "דוסא" בלוד - עולה באש. מדובר בבית כנסת רביעי שהוצת על ידי פורעים ערבים, בעקבות אוזלת ידה של המשטרה.

פרעות לוד: ‏בבית כנסת 'דוסא' בשכונת רמת אשכול נשרף חדר צדדי ונגרם נזק לכניסה לאחר שפעמיים הוצת הלילה. במקום נשרפו גם גמרות.

שילה פריד מדווח מלוד: ‏האש בבית כנסת דוסא כובתה. ב"ה. היה לו מזל שלא היה לבתי כנסת אחרים בעיר שנשרפו לגמרי.

קובי נחשוני חושף ב'ווינט': המשטרה ניסתה להסתיר את הצתת בית הכנסת העתיק דוסא בלוד, המשטרה דיווחה על עץ דקל שנשרף ליד בית כנסת, בזמן שהמקום נשרף כליל. מדובר בבית כנסת מאוד מרכזי בעיר, בדוברות ניסו להציג גרסה שקרית :

סגן השר פרוש בפניה דחופה לראש הממשלה נתניהו - ״התבקשתי ע"י הרבנים והאדמו"רים לדרוש ממך, להנחות את כוחות המשטרה ואלה הנתונים להוראותיה, לתת דגש בפעילותם למנוע את החרפה והביזיון של שריפת בתי כנסת ע"י הפורעים. זו בושה למדינה שהפורעים הערבים הצליחו כבר לפגוע ולשרוף 5 בתי כנסת בימים האחרונים״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.