רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 9 באפריל 2021

המועצה החסידית של אגודת ישראל


כבוד הרב לוחם מלחמת ה' וכו

ביום חמישי אמור להיות אירוע בעיר טבריה של מפלגת אגודת ישראל ובה אמור להופיע האדמור מסאדיגורה בב ובכך להכשירו בתודעה הציבורית ולהכניסו לישב אחר כבוד במועצת השורא של מפלגת אגודה. הדבר נראה ממבט ראשון כצעד מטומטם, ריחוק והתנשאות על הציבור.

כשירצה אדם לברר ולידע צריך להשיב לעצמו תחילה על שבע שאלות יפה  מי   מה  למי  מתי  איה  איך  ולמה.

מי: את האירוע מארגן ישראל פורוש בחפשו אדמור מוחלש בו יוכל לנפנף כנציגו. 

מה: לוקחים אדמור במקום אביו שישב על מקום אביו. ועל הסבא הרב שך כבר צעק המועצת זה לא בית יתומים....

למי: הדבר מביא תועלת גם לאדמור במלחמה נגד אמו ואחיו וגיסיו וגם למשפחת פורוש הנמצאת בשבר לאחר שהבייס הפוליטי שלו הצביע לחסיד סערט וויזניץ (סמוטריץ)

מתי: עושים את האירוע כמה שיותר מהר לפני שיתחיל סאגת מירון... והציבור עלול לכעוס.

איה: בוחרים בטבריה מי לא רוצה לנסוע ליום חופש על חשבון משלם המיסים (קשר לבוחר) עם האירוע היה בבני ברק חצי לא יבואו... בטבריה בבין הזמנים תמיד אפשר להשיג בחורי ישיבה שימלאו את האולם (וכרסם).

איך: שוכרים יחצנים שיפרסמו במשך כל השבוע תמונות על כק איך שהוא חוזר לארץ.. והשמצות על אחיו.

למה: זה השאלה העיקרית למה ששאר חברי המועצה יסכימו לכזה בזיון.. והתשובה לזה כואבת... האדמרים ראו שגם אחרי שהם כותבים צוואה צאן מרעיתם עלול למרוד ולצפצף על הצוואה לכן הם חייבים להבטיח את קיום הצוואה דרך מינויי המועצת (לא לכולם יש כסף כמו להאדמור מגור להוריש ולהתנות את ירושת הכסף באי פתיחת חצר מתחרה. וויזניץ לעומתו חילק הכל מחיים.) ולגבי מרמור הציבור זה לא מעניין אותם מהסיבה הפשוטה הציבור החסידי מחולק לשנים מי שיושב במועצת ומחוייב לאגודה וממילא נציגיו דואגים (לעצמם). ומי שלא מיוצג במועצת פונים לעזרה בדרך כלל לנציגי דגל. ובבחירות המקומיות מצביעים לדגל ובבחירות הארציות לסמוטריץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.