רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 7 באפריל 2021

מבזקים


 יניר קוזין: ‏חברי בל"ד וחד"ש ביקשו להצהיר אמונים לכנסת היום אחרי שאתמול סירבו להצהיר אמונים. יו"ר הכנסת יריב לוין סירב. בינתיים, הם לא זכאים לשכר, לא הם ולא עוזריהם הפרלמנטריים.

עמית סגל: ‏אין לי מושג מה יפסוק בית המשפט, אבל הציטוט של אלוביץ׳ לישועה ״ברכות, הבאת לנתניהו את הבחירות״ מחליש את התביעה ולא מחזק אותה. אין אדם אחד ביקום שסבור שבחירות 2015 הוכרעו לטובת הליכוד בגלל אתר וואלה. זו התרברבות חסרת בסיס, כולל ישועה עצמו שדעתו על אתרו ידועה.

מפלס הכנרת עלה בחצי ס"מ ורחוק רק 30.5 ס"מ מהקו האדום העליון.

‏הפרופ' נחמן אש מספר לירון וילנסקי ו-‎יעקב ברדוגו: "נקראתי נחמן על שם סבי שנרצח באושוויץ. באחת המשלחות הראשונות שהובלתי לשם, אמרתי בנאום שלי 'זו לא הפעם הראשונה שנחמן אש צועד על האדמה הזו'. סבא שלי, ששילם בחייו, מלווה אותי לאורך כל הדרך" .

מסתמן: בעוד כ- 12 יום נוכל להסיר את המסכות בחוץ, במשרד הבריאות היו מעוניינים להחיל זאת כבר מהשבוע הבא, אך בשל החשש מהתקהלויות המוניות באירועי יום העצמאות, הוחלט להסיר לאחריו (יולן כהן).

‏התקנות שמשרד הבריאות יביא היום לקבינט הקורונה: התקהלות בשטח פתוח תורחב ל-100 איש, ותתאפשר הגשת שתייה באירועי תרבות. אירועים ללא מזון ובישיבה יתקיימו בתפוסה של עד 4,000 במקום סגור, ועד 1,000 בשטח פתוח. משפחות שכולות יוכלו להשתתף באירועי יום הזיכרון גם ללא תו ירוק.

הסקופים: כ-4 חודשים לפתיחת מכירות הכרטיסים ל'אומן ראש השנה' - רשויות הבריאות באוקראינה מדווחות על שיא במס' המתים היומי מקורונה שהגיע ל-481.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.