רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 7 באפריל 2021

מבזקים


 אבי רבינא: באגודת ישראל יכנסו שבוע הבא את ועדת השמונה להכריע מי יקבל את תפקיד יו"ר סיעת יהדות התורה שכעת בידיו של פינדרוס. ההתלבטות בין אייכלר לטסלר.

אמיר אטינגר.  סמוטריץ' מגיש רשימת חוקים חדשים בכנסת ה-24: 1. הסדרת ההתיישבות הצעירה. 2. פסקת ההתגברות. 3. ביטול סעיף הנכד בחוק השבות. 4. ביטול המנהל האזרח 5. מינוי יועצים משפטיים כמשרת אמון. 6. החלת הריבונות. 7. תקופת צינון ליועמ"ש ופרקליט המדינה טרם מינויים לכהונת שופט עליון 8. הגבלת זכות העמידה 9. חוק גיור ממלכתי

שינוי כיוון בציונות הדתית? הרב שמואל אליהו במסר פייסני למנסור עבאס והתנועה האיסלאמית  
‏הרב שמואל אליהו במסר למנסור עבאס ולתנועה האיסלאמית: "אפשר לריב פה עוד מאה שנה. אלוקים עושה את הדברים שלו. אתם רואים שעם ישראל הולך ומצליח, כי הוא אמר ויהי. כולנו בנים שלו, גם אתם. יהי רצון שהקב"ה ייתן לכולנו שכל לעבוד בחוכמה ולהפסיק עם המלחמות"

חבר הכנסת אחמד טיבי החבר של משה גפני על הרב שמואל אליהו: "הרב הזה הוא פח זבל, גזעני, פסולת אנושית. אני מצפצף עליו, אני בז לו. רב לא אמור לדבר ככה ושייח שיגיד ככה על יהודים, גם שם צריך לגנות אותו. הוא בז למוסלמים, לערבים, לדת. בגלל שהוא רוצה לשמור על השלטון הוא מוכן למשהו חד פעמי, הדברים של הרב הם פסולת אנושית". .

שחר גליק בגלצ: ‏העיתונים החרדים 'יתד' 'המבשר' ו'המודיע' במתקפה מתוזמרת נגד נשיא המדינה ‎ריבלין. לדבריהם - הנשיא הטיל את המנדט על ‎נתניהו "כמי שקפאו שד ובסבר פנים חמוצות". 'המבשר' במאמר מערכת תחת הכותרת "נשיא פוליטי ודו פרצופי".

ח"כ איתמר בן גביר: ‏הבוקר הגשתי פנייה דחופה ליו"ר הכנסת יריב לוין, בדרישה לשלול באופן מיידי את כל זכויות חברי הרשימה המשותפת, בעקבות סירובם להצהיר אמונים למדינת ישראל.

‏ברשימה המשותפת ביקשו כבר אתמול בערב להישבע אמונים שוב בנוסח המקובל. בכנסת כרגע בוחנים את המשמעויות, וטרם נקבע מועד להצהרת האמונים החדשה. כנראה בשבוע הבא. (דורון קדוש)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.