רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 18 באפריל 2021

מבזקים


 הסקופים: בצל החשש מהגבלות על אירועי ל"ג בעומר בהר מירון, תיאסר חלוקת אוכל ושתייה למתפללים שיעלו להר. ראשי ארגוני 'הכנסת אורחים' לשר דרעי: "סכנת נפשות"!!!


ישראל כהן בטוויטר: ‏בחגיגות הרמדאן בריכוזים הערבים, אף אחד לא חשב לאסור לאכול ושתייה אבל בהילולה בל''ג בעומר במירון, אליה מגיעים רבבות יהודים מכל רחבי הארץ, יש מי שדחוף לו שבשרב הכבד לא יחלקו שתייה ואוכל להמונים, אולי בתקווה להצר את צעדי המתפללים. מדינה יהודית עאלק.

‏הראשון לציון הרב יצחק יוסף חושף כי רוב התיקים הקשים מבית הדין הגדול מגיעים מנשים חרדיות החובשות פאה או נשים חילוניות. (ישי כהן).

בכנס רפואה בנושא קורונה וחיסונים הטיח הרב ציון טייב המתנגד לחיסונים כי "החיסון לא אושר מעולם". הרב צבי ברוורמן אב"ד ביתר עילית על המתנגדים: "צריך פסיכיאטרים לטפל בהם. שופכי דמים". הרב יצחק אייזיק לנדא רבה של ב"ב הכריז: "אני מסכים עם כל מילה"

בגלל טעות של הספק, סטודנטים יהודים אכלו ארוחות כשרות רגילות במקום כשרות לפסח באוניברסיטת מיאמי.

ישראל כהן: בכירים במפלגות החרדיות מאוכזבים מהתנהלות נתניהו כלפי הציונות הדתית: "הוא לא מפעיל מספיק לחץ על סמוטריץ, איפה ההשפעה שלו על הרבנים ומנהיגי הציבור? מבזבזים פה זמן לשווא ובינתיים בנט ולפיד סוגרים מעגלים ומקימים קואליציה חילופית".

עמית סגל: סמוטריץ מייחל לממשלת לפיד-בנט בתמיכת רע"ם, כך ינהיג את הציונות הדתית לבדו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.