רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 28 באפריל 2021

מבזקים


 מפרים את פסיקת בגצ? ‏כחודשיים לאחר שבג"ץ הוציא צו על תנאי נגד קידום מיזם הרכבל לכותל - ביממה האחרונה הוצב על ידי הרל"י מתקן קידוח בפאתי אבו תור, במסגרת עבודות ניסיון לבדיקת התוואי המתוכנן. (הלר).


‏צרות עין? אחרי שהציב גדרות בין בני ברק לרמת גן, ר"ע ר"ג כרמל שאמה הציב גדרות בכביש ברחוב חזון איש, משם יוצאים מאות האוטובוסים למירון כדי לשבש את עליית האלפים למירון. (גדסי).

נעה אבירם ראש אגף רישוי ותח"צ במשרד התחבורה בקול חי: "השנה הגדלנו את החניונים לרכבים הפרטיים; חניון גדול בצבעון וחניון של כ-3000 מקומות בכחל שיהיה פתוח עד שישי בשעות הצהריים.  אנחנו מאפשרים יציאה מהערים המרוחקות עד חצות וחצי״ .

עוד מנעה אבירם ראש אגף רישוי ותח"צ במשרד התחבורה בקול חי: "עדיף להקדים את ההגעה למירון כדי לא להיקלע לשעות הסמוכות לשבת. התאמנו את מועדי הנסיעות באופן שלא יהיה כל חילול שבת, לא של הנוסעים ולא של הנהגים. יהיו דיווחים בכל כלי התקשורת שיכוונו את הנוסעים, כמו כן ניתן להתעדכן במוקד המידע של משרד התחבורה" :

ערוץ 20: ‏מגעים בין המפלגות החרדיות לבנט בנוגע להקמת ממשלת אחדות.

אדמקר ב'וואלה': פרוש נפגש עם איילת שקד והסכים לשקול להימנע בהצבעה על ממשלת בנט אם ליברמן לא ימונה לשר האוצר .

דפנה ליאל בפרסום ראשון ב׳ערוץ 12׳: במפלגת ׳ימינה׳ רוצים לחתור להרחבה מהירה של הקואליציה מיד אחרי הקמת הממשלה. היעד שלהם: שיתוף פעולה עם החרדים ולהשאיר דלת פתוחה, כולל שיקול של שמירת תיקים ותפקידים. איווט ליברמן מתנגד בתוקף למהלך וטוען, כי החרדים יכנסו לממשלה כדי להכשיל אותה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.