רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 28 באפריל 2021

מבזקים


 ח"כ כהנא פנה הבוקר בשאילתה לשר לשרותי דת, הרב יעקב אביטן לאחר שפנו אליו עשרות טוענים רבניים, מתדיינים ועורכי דין בטענה כי דווקא בבית הדין הגדול אין קבלת קהל וכניסה פיזית.


ח"כ ‏יצחק פינדרוס במתקפה נגד הבג"ץ במליאה: "אחת המערכות הכי שקריות זאת אותה מערכת שיושבת בגבעה שטוענת שהיא מערכת מקצועית. זה בלוף, זה שקר, זה מערכת פוליטית אינטרסנטית שפועלת באג'דנה מרושעת מאוד ברורה".

חה"כ סמוטריץ בתגובה: ‏מדובר בהחלטה הזויה ומקוממת. מאות שנים יהודים מדליקים מדורות בל"ג בעומר (שתמיד נופל בקיץ..). 73 שנה במדינת היהודים מקיימים את מנהג ישראל הזה ולא קרה כלום. ופתאום בא נציב כב"א ובמחי החלטה אישית שלו וחתימה על צו מופרך מתיימר לבטל מנהג דתי עתיק. ברמה תפיסתית-דמוקרטית זו פשוט חוצפה.

בצלאל סמוטריץ׳: מנדלבליט לא מוסמך להוציא את ראש הממשלה לנבצרות. אם מנדלבליט יוביל בכוחנות הפיכה שלטונית הוא יפגוש כוחנות נגדית של העם שיאבק על עצמאותו וריבונותו.

סגן השר פרוש ב"קול חי": "אינני שמח על מה שקרה אתמול בין הממשלה לבג"ץ, אבל טוב שחלקים בעם כן חושבים, כמונו, שמערכת המשפט זה לא דבר קדוש. פעם פחדנו לומר את זה, היום זה שיגרה"

יוסי אליטוב: ‏אם למישהו יש ספק, אז צריך לומר את זה ברור: המינוי של גנץ לשר משפטים נועד אך ורק לסלול את הדרך למתווכים (אטרקצ׳י/בצר וישראלי) להתקדם לדיל עם גנץ על ראשות ממשלה. אין שום סגירה, אבל זה צעד שיעזור למתווכים למצות כל אפשרות להגיע לעסקה.

עמית סגל בערוץ 12: איילת שקד עדיין רוצה ממשלת ימין ולא ממשלת שינוי :

גורם בימין לאריאל כהנא ב'ישראל היום' בתגובה להתקפה של הציונות הדתית: סמוטריץ אחראי לעריפת הראש של נתניהו. הוא פסל את מנסור עבאס בשביל הימין והכשיר אותו בשביל הצד השני כשהעניק לו ועדה בכנסת. לנתניהו יכלה כבר להיות ממשלה בלי ההתנהלות הפזיזה והיהירה שלו״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.