רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 5 באפריל 2021

מבזקים


 לירן תמרי: ‏סל הדרישות של הר' ברלנד - הגיש בקשה לקראת פתיחת שלב ההוכחות במשפטו בה הוא מבקש כי על כל חצי שעת דיון ינתנו לו 15 דקות הפסקה, דרישה כי באולם תימצא ספה ומיטה לשימושו ותא שירותים פנוי. עוד מבקש לשמור על ״אווירה נינוחה באולם״.

‏הפרקליטות מבקשת מבית המשפט המחוזי בירושלים להורות על שינוי מקום מעצרו של ה' ברלנד בעקבות אירועי הסגת הגבול והעימותים סמוך למקום המעצר. אם לא יוצע מקום חלופי אומרים בפרקליטות כי ידרשו שברלנד יוחזר למעצר מאחורי בכלא. (כאן)

‏הר' אליעזר ברלנד פונה ממשכנו בזכרון יעקב לבית החולים הלל יפה לאחר שנפל הלילה.

‏שני חסידי הרב ברלנד הצעירים שעוכבו אמש בחשד להסגת גבול בבניין בבנייה בזכרון יעקב וסירבו להזדהות התבררו בחקירה במשטרה כבני 17 ו-19 מבית שמש ואשדוד. הם הורחקו מזכרון יעקב לשבועיים. ‎(וואלה).

גורם בכיר באגודת ישראל לקובי בורנשטיין אומר הערב: "אם יהיו בחירות חמישיות המפלגה תרד במנדט לפחות בגלל השטויות של גפני. ברור לכולם שהוא יתמוך בנתניהו אבל העקשנות שלו להמשיך ולשמור על איפול פוגעת בנו ובקהל המצביעים שלנו".

קובי בורנשטיין: המצב ביהדות התורה שברירי מאוד. באגודת ישראל יתמכו  כולם בנתניהו ויתנגדו לממשלה בתמיכת עבאס. בדגל התורה חלוקים: גפני תומך באופן חד משמעי בממשלה בתמיכת עבאס, מקלב לא שולל ופינדרוס שנחשב לימני יותר - שולל. לגבי תמיכה בנתניהו אין הודעה רשמית של דגל, אבל ברור שהם יתמכו בו בסוף.

קובי בורנשטיין: ‏ביהדות התורה מנסים למזער נזקים ובהודעה שהוציאו לתקשורת הושמטו כל דבריו של גפני על ריבלין והוזכרה רק ההתחייבות לציבור המסורתי שנמצא בליכוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.